یاسوج/

بیست وششمین جشنواره فیلم های كوتاه كودكان در یاسوج پایان یافت

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های كوتاه كودكان و نوجوانان با نمایش فیلم كوتاه ' رویای سینما' در یاسوج پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،مدیركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد شنبه شب در آیین پایانی این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره به طور همزمان در 11 استان كشور و به مركزیت اصفهان برگزار و فیلم های كوتاه مختلفی برای دانش آموزان مقطع پیش دبستانی، دبستانی و راهنمایی با موضوع كودك و نوجوان نمایش داده شد.
'امین كمالوندی' افزود: حدود چهار هزار و 500 دانش آموز در این مقاطع تحصیلی فیلم های ارایه شده در این جشنواره شامل دیو و دلبر،ترانه كوچك من، رویای سینما ، قفل ساز،شیر تو شیر ،هم بازی و پرواز مرغابی را تماشا كردند.
وی هدف از نمایش این فیلم ها را ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان،آگاهی بخشی به كودكان و نوجوانان و گرامیداشت هفته كودك عنوان كرد.
مدیركل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین گفت:امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی از روش های مختلف شامل فیلم های سینمایی، مجلات، ماهواره و سایر ترفندها كودكان و نوجوانان را هدف قرار داده است.
'مهدی عظیمی میرآبادی' افزود: می بایست با ساخت فیلم های نمایشی با كیفیت و مخاطب پسند ویژه كودكان و نوجوانان و آگاهی بخشی به آنان نقشه های پلید دشمنان را خنثی كنیم.
در پایان این مراسم فیلم كوتاه'رویای سینما' اثر 'علی شاه حاتمی' به عنوان فیلم برتر انتخاب و با اهدا لوح سپاس تقدیر شد./س
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.