گفتن دیدگاه ها از ما و مقایسه و انتخاب آن به عهده ی شما...

خبرنگار باشگاه خبرنگاران، عده ای بر این باورند که با پول میشه خونه خرید ولی آرامش نه... میشه رختخواب خرید ولی خواب نه .... میشه مقام خرید ولی شخصیت نه.... میشه دارو خرید ولی سلامتی نه.... و می گویند... وقتی آدم فقیر میشه خوبی هایش حقیر میشه، اما کسی که زر دارد عیب هایش هم هنر و چرندیاتش حرف حساب...
 
در ادامه گفتن، اگر در اوج علم و آگاهی لباس فقرپوشی، غرورت را برای تکه نانی به زیر پای نامردان بیاندازی و شب آهسته و خسته، تهی دست و زبان بسته، از زخم های مردمان ثروت بین، به سوی خانه بازآیی، زمین و آسمان را کفر می گویی یا نمی گویی؟!
 
ولی باز هم عده ای درباره ثروت می گن: اگر همه ثروتمند بودند دیگه دلی هایی زر را به جای خدا نمی پرستید و در آنها پر از صفای مردانگی مروت بود اگر همه ثروتمند بودند.... دل ها سکه ها را بیش از دیگران دوست نداشتند و یک نفر در کنار خیابان خواب گندم نمی دید، تا دیگران از سر جوانمردی سکه ای را نثارش کنند.
 
اگر همه ثروتمند بودند... دیگر کسی برای تکه نانی دزدی نمی کرد و برای داشتن راحتی دروغ نمی گفت و دیگر دلیلی برای دعوا نبود تا مردم را به دشمنی یکدیگر وادار کند.
 
یک روانشناس در رابطه با علم می گوید: کسانی که علم را همراه خود دارند هیچ گاه نیازی به افراد دیگر پیدا نمی کنند و می توانند همیشه او را به دنبال خود داشته باشند و هرگز نمی شود او را به سرقت برد یا از او جدا کرد و علم می تواند راهی درست برای افزایش ثروت باشد ثروتی که شاید هیچگاه از بین نرود و ورشکستگی ای نداشته باشد.
 
روانشناس دیگری در رابطه با ثروت گفت: ثروت می تواند امکانات متفاوتی را برای افراد به وجود آورد که امروز می تواند زمینه ی مناسبی را برای آرامش کسب علم و پیشرفت امور ایجاد کند و به وسیله ی آن به آنچه که می خواهید برسید را افزایش دهد، ثروت برای اشخاص به تنهایی می تواند چندین نقش را بازی کند به صورتی که هر یک از نقش ها را در زمان کمتری بیاموزید و فرا گیرید به طور فرض می توانید با امکانات بیشتر و استفاده افراد بهتر چندین علم و حرفه را به سرعت بیاموزید و قابلیت های فردی خود را بالا ببرید./ز

برچسب ها: علم ، ثروت ، پول ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۶:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
خوب بود
آخرین اخبار