رهبر معظم انقلاب در جمع پر شور مردم اسفراين

بايد به جايي برسيم كه يكروزي اگر كسي خواست به تازه‌هاي علمي دست پيدا كند، مجبور شود زبان فارسي ياد بگيرد

رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخشي از بيانات خود در جمع پرشور مردم اسفراين در استان خراسان شمالي فرمودند: بايد به جايي برسيم كه يكروزي اگر كسي خواست به تازه‌هاي علمي دست پيدا كند، مجبور شود زبان فارسي ياد بگيرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به استان خراسان شمالي، صبح امروز مقام معظم رهبري وارد شهر اسفراين از توابع استان خراسان شمالي شدند.

از ساعات ابتدايي صبح، خيابان‌هاي منتهي به ورزشگاه تختي اسفراين (محل سخنراني مقام معظم رهبري) مملو از جمعيت بود. پير و جوان، كوچك و بزرگ براي ديدار با رهبر معظم انقلاب در خيابان‌هاي شهر حضور داشتند.

مردم از ساعات اوليه صبح آماده استقبال از ايشان بودند و با وجود اينكه از حدود ساعت 8:30 صبح امروز بارش باران فضاي اين شهر را خاطره‌انگيزتر كرده بود، چيزي از شوق مردم براي ديدار با مقام معظم رهبري نكاست و مردم مشتاقانه حتي از راه‌هاي دور و روستاها به محل ديدار با ايشان آمده‌اند.

گفتني است مقام معظم رهبري به صورت زميني از بجنورد وارد اسفراين شدند.

بخشي از فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع مردم اسفراين به شرح زير است:

- دشمنان بدنبال خاموش کردن شور و نشاط کشور هستند.

- پيشرفت هم راه است و هم هدف است. هدف ما پيشرفت و تحرک دائمي و بدون توقف کشور است.

- بايد به جايي برسيم كه يكروزي اگر كسي خواست به تازه‌هاي علمي دست پيدا كند، مجبور شود زبان فارسي ياد بگيرد.

- در آمريكا بزرگترين شركت‌ها و كمپاني‌هاي بزرگ هستند و داراي ثروت‌هاي افسانه‌اي هستند. مردم بي سرپناه از گرما و سرما مي‌ميرند، اين شكاف طبقاتي پيشرفت نيست.

- به لحاظ توزيع امكانات و خدمات در سراسر كشور، پيشرفت خوبي كرده‌ايم. در برخي شهرها مدرسه نداشتيم، امروز در همه جا دانشگاه داريم.

- دشمنان برنامه ريزي مي‌كنند و به خيال خود مي‌خواهند مانع ايجاد كنند. مطمئن باشند و بدانند دشمنان در تمام مكر و حيله‌ها شكست خواهند خورد.

- توليد داخلي به مصرف داخلي نياز دارد و اين به عهده مردم است. اينكه كساني به دنبال مارك‌ها و برند‌‌هاي خارجي باشند، اين كار خطا است.

مشروح بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اسفراين متعاقبا ارسال خواهد شد...
برچسب ها: رهبری ، اسفراین ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار