یاسوج/

استقبال پرشورمردم خراسان شمالی از رهبرمایوس شدن دشمنان رابدنبال داشت

خطیب جمعه گچساران گفت: استقبال پرشور مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری مایوس شدن و سرافكندگی دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را بدنبال داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'امین الله حجازی' در خطبه های نماز جمعه گچساران، مرز سربلندی كنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ولایتمداری و گوش به فرمان رهبر بودن ملت ایران در تمام صحنه ها اعلام كرد.
وی افزود: ولایت فقیه ركن و خیمه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران با دستور گرفتن از ولی امر مسلمین از تهدیدها و تحریم های استكبار جهانی هراسی نخواهند داشت.
حجازی بیان كرد: رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت مثال زدنی خود معادلات، دسیسه ها و توطئه های دشمنان و صهیونیسم كه امروز برملا می شوند را چند سال گذشته پیش بینی و با پیام 'جهاد اقتصادی' گوشزد كرد.
وی اظهار داشت: تا زمانی كه ملت ایران با اتحاد و همدلی پشتیبان ولایت فقیه باشند از گزند هرگونه آسیب شیطانی آمریكا و صهیونیسم در امان خواهند بود.
حجازی به هفته كاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره كرد و بر لزوم آمادگی نیروهای داوطلب و نوعدوست جمعیت هلال احمر و مسوولان اجرایی شهرستان گچساران برای مقابله با بحران در هر زمانی تاكید كرد.
وی یكی از مهمترین راهكارهای مقابله با بلایای طبیعی را رواج اخلاق اسلامی و معنویت و هوشیاری در جوامع انسانی دانست./س

برچسب ها: استقبال ، رهبر ، مایوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.