تصویب 8 پروژه در حوزه دفاع امنیت

در هشتاد و نهمين کمیسیون شورای دائمی عتف 8 پروژه در حوزه دفاع امنیت مصوب شد.

محمد مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در هشتاد و نهمین کمیسیون شورای دائمی عتف موضوعات بسیار مورد بررسی قرار گرفت که از آن جمله گزارش جلسات کمیته راهبردی در خصوص طرح های کلان ملی بوده است.

وی افزود: در خصوص طرح های ملی گام های موثر و خوبی برداشته شده چنانچه مدیران و مسئولان این طرح ها وارد عرصه در خصوص طرح های کلان ملی شده است چنانچه در این جلسه به 2 مورد فعالیت از کمیسیون های تخصصی یعنی حمل و نقل عمران و کمیسیون دفاع  و امنیت مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی نژاد نوری تصریح کرد: در کمیسیون تخصصی دفاع امنیت 8 پروژه عبارتند از دفاع سایبری، رادار و پدافند هوایی و حوزه زیر سطحی برای کشور مصوب شد که در این جلسه از کمیسیون شورای دائمی عطف، دو مورد از این 8 پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

** طراحی سیستم هوشمند ريلي و ترافیک شهری در دانشگاه امیر کبیر شکل گرفت

مهدی نژاد در ادامه گفت: در خصوص حوزه حمل و نقل نیز گزارش ها در خصوص بررسی برخی از طرح های کلان ملی از جمله خودرو B با محوریت دانشگاه علم و صنعت مورد بررسی قرارگرفت، همچنین در این جلسه نیز بحث طراحی و معماری الگوی شهری معماری اسلامی با محوریت دانشگاه علم و صنعت و گروه های علوم انسانی شکل گرفت.

وی افزود: طراحی سیستم هوشمند ريلي و ترافیک شهری در دانشگاه امیر کبیر شکل گرفته و با توجه به شکل گیری این تیم ها شاهد پیشرفت کار هستیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار