زاهدان/

كشف تعدادی لوازم پزشكی قاچاق در زاهدان

سرهنگ غلامرضا جعفری گفت: دیروز ماموران یگان امداد زاهدان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یك دستگاه خودرو پژو 405 مشكوك شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، وی بیان كرد: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس گشت اقدام به فرار كرد كه ماموران طی انجام عملیات تعقیب و گریز موفق شدند آن را متوقف كنند.
وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو هشت هزار و 396 قلم كالای پزشكی به ارزش یك میلیارد و 800 میلیون ریال كشف و راننده و سرنشین وسیله نقلیه را دستگیر كردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف بیش از 50 كیلوگرم تریاك از یك دستگاه اتوبوس و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.
سرهنگ رضا ناظری در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته باخبر شدند گروهی از قاچاقچیان پس از جاسازی مواد مخدر در اتوبوس های مسافربری آنها را به تهران منتقل می كنند.
وی بیان كرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در این رابطه یك دستگاه اتوبوس حامل مواد مخدر را در پایانه مسافربری زاهدان شناسایی كنند.
وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از اتوبوس موفق شدند 50 كیلو و 700 گرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای داخل آن جاسازی شده بود را كشف و ضبط كنند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در رابطه با موضوع قاچاق مواد مخدر از طریق اتوبوس مسافربری چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند./س
برچسب ها: کشف ، لوازم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.