واکنش بخشدار مرکزی ری به سخنان بیادی:

تکرار فتنه 88 با استقلال ری توهین به مردم ری است / آنقدر فضای خالی داریم که نیازی به تغییر کاربری نداریم

بخشدار مرکزی ری گفت: با استقلال ری از تهران هیچ کدام از زمین های کشاورزی ری تغییر کاربری نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ استقلال ری از تهران با گذشت 3 ماه هرروز شاهد موضوع تازه ای دراین خصوص هستیم دراین بین تاخیر درمعرض شهردار به این دوئل دامن می زند و باعث می شود هرروز موضوع تازه ای را برای دامن زدن به این طرح دربین مردم عنوان کنند.
خدادادی در واکنش به سخنان نایب رئیس شورای شهرگفت: سخنان آقایان توهین به مردم ری است مگر مردم ری درحوادث سال 88 دخالت داشته اند که بخواهند دوباره این واقعه را تکرار کنند. مردم ری خود راضی به جدایی هستند.
وی افزود: مردم ری خواستار اجرای قانونی هستند که سالها مغفول مانده و باید حق تضییع شده آنان بازگردد.
هیچ زمینی تغییر کاربری نمی دهد موضوع تغییر کاربری زمین های کشاورزی حربه جدیدی است که مخالفان این طرح برای پیشبرد اهداف خود پیش گرفته اند.
بخشدارمرکزی ری درواکنش به سخنان اعضای شهر درخصوص تغییر کاربری زمین های کشاورزی افزود: درشهر ری آنقدر زمین خالی داریم که نیازی به تغییر کاربری درزمین های کشاورزی نداریم اصلا لزومی ندارد زمین های کشاورزی تبدیل به بافت مسکونی شود.
خدادای اذعان داشت: ما حتی اجازه این کاررا به شهردار ری هم نخواهیم داد همانطور که درحال حاضر جهاد کشاورزی با تغییر کاربری زمین ها برخورد می کند بعد از استقلال هم برخوردار خواهد کرد. باقرشهر بعد از استقلال باقرشهر شد.
وی با اشاره به سخنان برخی از مخالفان درخصوص وضعیت ری بعد از جدایی گفت: بعضی از آقایان می گویند ری بعد از جدایی مانند قدسی و چهاردانگه خواهد شد اما مگر باقرشهر بعد از جدایی باقرشهر نشد.
وی ادامه داد: باقرشهر درگذشته همانند روستایی بود، با نام باقرآباد اما بعد از استقلال تبدیل به باقرشهر شده است.
خدادادی اشاره داشت: درحال حاضر فضاهای فرهنگی و  ورزشی که در  باقرشهر است درشهرری وجود ندارد این درحالیست که شهرداری تهران همواره شعار کم کردن فاصله شمال و جنوب را بیان می کند که تنها درقالب شعار است.
بخشدار مرکزی ری تصریح کرد: شهرری با وجود جمعیت بالا از یک شهربازی برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان محروم است چرا که تنها شهربازی این شهرسال گذشته  توسط  شهرداری پلمپ شد.
وی افزود: شهرری به لحاظ وجود بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی سالیانه پذیرای 10 تا 12 میلیون زائر است این درحالیست که درشهر فاقد پارکینگ عمومی، پارکینگ طبقاتی، هتل و مهمانسرا هستیم که در شان زائران این شهر نیست.
وی اظهارداشت: اگر شهرداری ادعا می کند که سالیانه درری نزدیک به 300 میلیون تومان هزینه می کند با کدام سند این حرف را مي زنند، پس چرا طی این سالها ما هنوز شاهد این کاستی ها هستیم این درحالیست که طی این مدت این ارقام از سوی شهرداری با تفاوت فاحشی عنوان شده است.
همچنین نایب رئیس شورای اسلامی باقرشهر دراین خصوص گفت: امروز به جرات می گویم که بعد از جداشدن شهرداری باقرشهر از تهران، سرانه فضاهای ورزشی و سبز باقرشهر نسبت به وسعت و جمعیت با شهرهای هم طراز قابل مقایسه نیست و بیشترین سرانه را دارد.
علی فرجی افزود: باقرشهر ازجدایی ضرر نکرده و با آبادانی و رشد مواجه شده است و 95 درصد مردم هم ازاین جدایی راضی هستند.
رئیس شورای شهر باقرشهر هم عنوان کرد: باقرشهر 10 سال پیش روستایی بیش نبود و حتی یک خیابان آسفالت درست حسابی نداشت.
صادقی تصریح کرد: باقرشهر قبل از جدایی حتی یک مکان ورزشی نداشت درحالی که هم اکنون بهترین مکان های ورزشی را دارد و ورزشگاه 15 هزارنفری این شهر درکشور نمونه است.
صادقی افزود: مردم تغییرات را به خوبی لمس می کنند و بعید می دانم از جدایی ناراضی باشند. اما طبق اظهارات محمودی معاون استاندار طرح استقلال ری منتفی نشده اما به تاخیر افتادن معرفی شهردار ری هرروز معضل تازه ای را پدید می آورد که امیدواریم وعده  استاندار تهران این هفته محقق شود خاتمه ای باشد برای کشمکش های 3 ماهه ی اخیر. شاید این هفته بیاید! شاید! /ف

برچسب ها: واکنش ، بخشدار ، استقلال ، ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.