نماينده مردم ساري و مياندرود مطرح کرد

بيکاري 20 هزار مازندراني در يک دهه اخير/ قول‌هاي مساعد غضنفري براي رفع مشکلات کارخانه کشت و صنعت مازندران

نماينده مردم ساري و مياندرود از قول‌هاي مساعد مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت براي رفع مشکلات کارخانه کشت و صنعت مازندران خبر داد.

 محمد دامادي نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه مهمترين مشکل اين حوزه انتخابيه بيکاري است،‌ گفت: متاسفانه در يک دهه اخير شاهد بيکار شدن بيش از 20 هزار مازندراني بوديم که اين مسئله به علت مشکلاتي است که  گريبان‌گير صنايع مستقر در اين حوزه انتخابيه از جمله کمبود نقدينگي و سرمايه در گردش شده است.

وي در ادامه به تعطيلي کارخانه کشت و صنعت مازندران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بالغ بر 700 پرسنل اين کارخانه بيکار شدند که لازم است با توجه به تعداد زياد کارگران اين کارخانه مقدمات لازم براي بازگشايي آن فراهم شود که در اين خصوص نيز با پيگيري‌هاي انجام شده از طريق وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت قول‌هاي مساعدي از سوي وزير مربوطه در رفع مشکلات اين کارخانه داده‌ شده  که اميدواريم هرچه سريعتر تحقق يابد.

نماينده مردم ساري و مياندرود تصريح کرد:‌ حال که وعده ايجاد 2.5 ميليون شغل از سوي دولت محقق نشد حداقل بايد افرادي که کار دارند را بيکار نکرد.

دامادي در ادامه به وقوع سيل در حوزه انتخابيه خود در ماه اخير اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه هيچ اقدامي در رفع معضلات به وجود آمده از  وقوع اين حادثه انجام نشده، ضمن آنکه خيلي از ادوات عمراني نيز جهت کمک به مناطق زلزله زده آذربايجان انتقال داده شده است.

عضو کميسيون عمران با بيان اينکه مسئولين امر عنوان کرده‌اند  بودجه‌اي در اختيار ندارند، گفت: ضمن خسارت منزل‌هاي مسکوني بيشترين خسارت مربوط به شاليزارها،‌ مزارع سويا،  مرغداري‌ها، باغات و همچنين جاده بين مزارع و کانال‌هاي آبرساني شهرستان مياندرود است.
 
وي در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه کشاورزي هميشه دستخوش تغييرات قيمت، واردات، عدم ارائه به موقع کود و مشکلاتي از اين دست است، حال که سيل محصولات کشاورزان را به يغما برده  متاسفانه هيچ کس پاسخگو نيست.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: ساری ، سیل ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار