اصفهان/ رئیس ایروبیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک؛

ایران از کشور های فعال در ایرویبک ژیمناستیک

میرل گانزن رئیس ایروبیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت : 120 کشور دنیا در ایروبیک ژیمناستیک فعال هستند و ایران نیز از جمله کشور های فعال محسوب می شود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان میرل گانزن در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیشرفت این رشته در ایران و اصفهان اظهار داشت: تصور نمی کردم با دیدن فعالیتهای این رشته در ایران شگفت زده شوم پیشرفت بسیار قابل توجهی را مشاهده کردم که دورنمای روشنی را بدون شک به دنبال دارد.

وی رشته های شنا،ژیمناستیک و دوومیدانی را در زمره رشته های پایه ذکر کرد و ایروبیک ژیمناستیک را به خانواده ها برای خردسالانشان خاطر نشان کرد و اظهار داشت:با ژیمناستیک می توان با بدنی آماده به سایر رشته ها راه یافت.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز به بیان اهمیت رشته های پایه از جمله ژیمناستیک در ایران پرداخت و خاطرنشان ساخت: ژیمناستیک در اصفهان شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و این امیدواری وجود دارد با عملیاتی شدن برنامه های هیات،به موفقیتهای قابل توجهی دست پیدا کند.

محمد جواهری با اشاره به جمعیت 45 درصدی بانوان در اصفهان استعدادهای این قشر در ورزش را بالا دانست و از اینکه از دو داور ایرانی درجه 3 ایروبیک ژیمناستیک ایران یک نفر اصفهانی است به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرداز سوی فدراسیون جهانی فعالیتهای فدراسیون و هیات ژیمناستیک استان اصفهان با حمایت بیشتری همراه شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.