خوزستان/

مجرد‌ها هم در مسکن مهر صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل مسکن و راه‌سازی خوزستان گفت: مجردها هم می‌توانند در مسکن مهر شهرهای استان صاحبخانه شوند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،نصرالله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران شوشتر اظهار داشت: مجردها نیز در سطح شهرهای خوزستان می‌توانند در مسکن مهر دارای خانه شوند و برای پیگیری این مسئله می‌توانند به اتحادیه مسکن مهر شهرها مراجعه کنند.

وی افزود: به دلیل انصراف برخی از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در شهرهای خوزستان، تعدادی واحد محدود وجود دارد که برای تکمیل ظرفیت تعاونی‌ها می‌توان از افراد مجرد نیز استفاده کرد.

دهقانی خاطرنشان کرد: برای جایگزینی افراد مجرد به جای انصرافی‌ها در تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای خوزستان باید درخواست حذف بند تاهل اعضا از سوی شورای مسکن شهرها به شورای مسکن استان ارسال شود تا پس از تصویب در شورای مسکن خوزستان برای اجرا به وزارت مسکن و راه‌سازی ارسال شود.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط در نظر گرفته برای افراد تازه وارد به تعاونی‌های مسکن مهر تاکید کرد: اعضای جدید و جایگزین باید همه سهم آورده خود را که 120 میلیون ریال است به صورت نقدی و یک‌جا پرداخت کنند تا در تعاونی‌های مسکن مهر ثبت‌نامشان قطعی شود.

وی افزود: بومی بودن و عدم استفاده از تسهیلات پرداختی مسکن دولت برای اعضای مجرد تعاونی‌های مسکن مهر  از دیگر شرایط الزامی برای این متقاضیان است.

 در شرایط کنونی شهرستان شوشتر با مشکل تامین اعضای مسکن مهر مواجه شده و قرار است چنین درخواستی از سوی شورای مسکن شوشتر برای تکمیل ظرفیت تعاونی‌های مسکن مهر به شورای مسکن استان ارسال شود اما هنوز دستور خاصی برای سایر شهرهای خوزستان صادر نشده است./س
برچسب ها: مجرد ، صاحب ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.