فیلم کشته شدن اسامه بن لادن پیش از انتخابات آمریکا پخش می شود

شرکت فیلم سازی "وینستین" که یکی از مراکز تامین هزینه های تبلیغات انتخاباتی باراک اوباما است ، پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است فیلم چگونگی کشته شدن اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده را پخش کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در دوم نوامبر سال جاری بین باراک اوباما به نمایندگی حزب دمکرات و میت رومنی نامزد جمهوریخواه برگزار شود.
 
فیلم چگونگی کشته شدن بن لادن قرار است در چهارم نوامبر ماه آینده بر روی کانال تلویزیونی نشنال جیئوگرافیک پخش شود. مقامات کانال نشنال جئوگرافیک جهت اعلام بی طرفی خود گفته اند که "این فیلم برای همه آمریکایی ها خواهد بود."
 
بر اساس گزارش العربیه این فیلم که به کارگردانی جان استاک ول ساخته شده است ، همچنین بر روی سایت اینترنتی "نتفلیکس" پخش خواهد شد.  در قسمتی از این فیلم کماندوهای حمله کننده به رهبر سابق القاعده می گویند " ما می خواهیم بن لادن را از بین ببریم."
 
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا خود شخصا دستور عملیات قتل بن لادن در منطقه "ابت آباد" پاکستان را داده بود.  این فیلم به هدف تاثیر بر افکار عمومی مردم آمریکا و افزایش حمایت ها از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پخش می شود.
 
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.