با هدف امنیتی نمودن فضای حج و به حاشیه بردن مراسم برائت از مشرکین:

همکاری ضد انقلاب با نیروهای امنیتی آل سعود در حج امسال

هفته گذشته رسانه های وابسته به عربستان سعودی با اعلام خبری در خصوص کشف دستگاه شنود از وسایل دفتر بعثه حضرت آیت الله وحدی خراسانی در یکی از فرودگاه های سعودی جنجال تازه ای را برای زائران ایران بیت الله حرام به راه انداختند. در این بین رسانه های ضد انقلاب با در دست گرفتن این موضوع و استفاده ابزاری از این خبر تمامی تلاش خود را برای اتهام یه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر جاسازی دستگاه شنود توسط سپاه پاسداران در چمدان یکی از اعضای بعثه حضرت آیت الله وحید به کار گرفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته رسانه های وابسته به عربستان سعودی با اعلام خبری در خصوص کشف دستگاه شنود از وسایل دفتر بعثه حضرت آیت الله وحید خراسانی در یکی از فرودگاه های سعودی جنجال تازه ای را برای زائران ایران بیت الله حرام به راه انداختند.

در این بین رسانه های ضد انقلاب با در دست گرفتن این موضوع و استفاده ابزاری از این خبر تمامی تلاش خود را برای متهم نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر جاسازی دستگاه شنود و جاسازی آن در چمدان یکی از اعضای بعثه حضرت آیت الله وحید به کار گرفتند.



خبری که در ادامه با واکنش غیرواقعی و ساختگی اعضای بیت آیت الله وحید خراسانی در اعتراض به این عمل سپاه در رسانه های بیگانه و معاند نظام روبرو شد.

پایگاه 598 برای روشن شدن دروغ جدید رسانه های سعودی و ضد انقلاب در این خصوص در گفتگو با یک منبع آگاه این موضوع را پیگیری نمود. این منبع مطلع ضمن تایید متوقف نمودن هیئت بعثه دفتر حضرت آیت الله وحیدخراسانی موضوع را این چنین شرح داد که: پس از پیاده شدن هیئت مذکور از هواپیما و زمان تحویل و ترخیص بار گیت بازرسی نیروهای امنیتی عربستان سعودی چمدانی را شناسایی می کنند که در آن پنج عدد تلفن ماهواره ای ثریا وجود داشته.



همین امر موجب حساسیت بیشتر نیروهای امنیتی و توقف چند ساعته اعضای دفتر بعثه این مرجع عالیقدر می شود که پس از توضیحات اعضای دفتر حضرت آیت الله وحید و نماینده سازمان حج و زیارت مستقر در فرودگاه بار اعضای دفتر بعثه جضرت آیت الله وحید ترخیص شده و از فرودگاه خارج می شوند.

در ادامه تحقیقات نیروهای بعثه و سازمان حج و زیارت مشخص می گردد که اصلاً ان چمدان متعلق به اعضای دفتر آیت الله وحید نبوده و عمداً و یا سهواً توسط عواملی نامعلوم در فرودگاه جده در بین سایر چمدان های این هیئت قرار گرفته بود .

حال با نگاهی بر خبرسازی اخیر رسانه های بیگانه و ضد انقلاب در ایجاد اختلاف بین دفاتر مراجع عظام و نهادهای انقلابی به خوبی می توان به نقشه شوم این گروهک ها پی برد.

لازم به ذکر است که عربستان سعودی امسال به دلیل اعتراضات مردمی و همچنین حمایت از دولت هایی آمریکا و اسرائیل در برابر اعتراضات مسلمانان نسبت اهانت به نبی اکرم(ص) با امنیتی کردن فضای حج مخصوصا برای ایرانیان سعی در ایجاد حاشیه ای جدید برای حجاج ایرانی و دست اندرکاران حج ایران می باشد.
برچسب ها: حج ، برائت ، مشرکین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار