یاسوج/

71 پروژه بزرگ در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال اجراست

مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تعداد 71 پروژه بزرگ با اعتباری افزون بر چهار هزار میلیارد ریال در این شركت ملی در حال اجراست.

'غلامرضا پاكدل 'در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج عمده ترین طرح های در دست اقدام را تعمیر ، مرمت و تعویض شبكه خطوط لوله نفت و گاز شش هزار و 600 كیلومتری میدان عملیاتی این شركت ملی اعلام كرد و افزود: برای این طرح دوهزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .
وی طرح توسعه و تجهیز فرودگاه گچساران برای برقراری پرواز 'فوكر100 ' را با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست اقدام شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران دانست و گفت: با بهره برداری این طرح عظیم ،امكان استفاده همه اقشار مردم گچساران از خدمات فرودگاه كه آرزوی دیرینه نیز بوده ممكن خواهد شد.
مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران از انجام طرح مطالعاتی و شرح كار چهارخطه كردن محور دوگنبدان به چهار راه حرم حضرت بی بی حكیمه (س)و بندر'گناوه' استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح در چهار فاز و اعتبار اولیه یكهزار و 450 میلیارد ریال مصوب و اجرایی خواهد شد .
وی تاكید كرد: با اجرای كامل این طرح علاوه بر سهولت رفت و آمد نیروهای عملیاتی شركت به محل كارگاهی موجب بالا رفتن ضریب امنیت جاده ای برای زائران حرم بی بی حكیمه (ع)و مسافران بنادر در گناوه و دیلم نیز خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج شركت بهره برداری نفت گاز گچساران در محوطه كارگاهی به وسعت حدود طول 400و عرض 150 كیلومتر در بین چهار استان فارس - بوشهر- خوزستان و كهگیلویه و بویراحمد با تعداد هفت هزار نفر پرسنل حدود 16.5 درصد از نفت صادراتی كشور را تولید می كند./س
برچسب ها: شرکت ، بهره ، برداری ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.