اینتر 1 -0 میلان

پیروزی نراتزوری ، ادامه تیره روزی های الگری

تیم اینتر میلان موفق شد با تک گل والتر ساموئل فاتح دربی دلا مدونینا شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته هفتم رقابتهای فوتبال سری A ایتالیا تیم اینتر میلان و آث میلان دربی مشهور به دلا مدونینا را با قضاوت پائولو والری برگزار کردند.

در این بازی ماسیمو آلگری تیم خود را با این ترکیب به زمین فرستاده بود:
آبیاتی، بونرا، یه پس، مکسس، دی سیلیو، دی یانگ، مونتولیوو، امانوئلسون، بوآتنگ، الشراوی و بویان

در آن طرف آندره آ استراماچونی نیز با ترکیب هاندانوویچ، رانوچیا، ساموئل، یوآن خسوس، زانتی، کارگانو، کامبیاسو، ناگاتومو، کوتینیو، کاسانو و میلیتو به مصاف حریف رفته بود.

بازی هنوز روند عادی خود را پیدا نکرده بود که در دقیقه 3 بازی والتر ساموئل مدافع پیش تاخته نراتزوری با ضربه سری زیبا روی ارسال تماشایی کامبیاسو دروازه روسونری ها را باز کرد.


در این بای پربرخورد داور بازی یازده بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم میلانی ها 6 کارت زرد بود و اینتری ها نیز پنج کارت زرد گرفتند که ناگاتومو بازیکن ژاپنی اینتر دو کارت را به خود اختصاص داد و در دقیقه 48 از بازی اخراج شد.

در ادامه بازی میلانی ها نتوانستند از حملات پراکنده خود استفاده کنند و اینتر نیز در چند ضد حمله خطرناک ظاهر شد اما توفیقی نداشت و تک گل ساموئل تا پایان بازی حفظ شد.

با این شکست تیره روزی های آلگری در کالچو کماکان ادامه دارد و تیم میلان با همان 7 امتیازی که از هفت بازی به دست آورده در رده دوازدهم جدول باقی ماند؛ اما اینتر به فاصله چهار امتیازی یونتوس و رتبه چهارم جدول رسید و استراماچونی امیدوار است در بازی های آینده اختلاف را با تیم صدرنشین کمتر کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار