به دنبال پخش مجموعه "ديوار"؛

فريبا كوثري:ديوار فرصتي مناسب براي كار كردن با "سيروس مقدم" بود/ حضور زنان در ‌آثار" مقدم "خاص و برجسته است

اميدوارم مجموعه "ديوار" به عنوان فرصتي مناسب براي حضور و كار كردن با سيروس مقدم باز هم تكرار شود.

فريبا كوثري بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون در خصوص حضور خود در نقش "ديوار" در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سال ها به دنبال فرصتي براي كار كردن با كارگردان صاحب نامي چون سيروس مقدم بودم.
وي با اشاره به فضاي خاص "ديوار" افزود: به دليل فضاي مردانه مجموعه "ديوار" و طي گفتگوهايي به طور موقت از حضور در اين اثر تلويزيوني منصرف شدم.
كوثري با اشاره به كار با سيروس مقدم اظهار داشت: سيروس مقدم گفتند كه حضور زنان در آثار من متفاوت تر از سريال هاي ديگر است.
اين بازيگر با بيان اين مطلب كه رفتار و عشق من به يونس و جميل متفاوت بود، ابراز داشت: عشق و احترام در رفتار من نسبت به شوهر و برادرم جميل بايد متفاوت مي شد تا اين مسئله در ذهن مخاطبان هم تفكيك شود.
كوثري با اشاره به اعتماد خود به نگارش و قلم سعيد نعمت الله گفت: گاهي بايد به بعضي از نويسندگان و كارگردانان اعتماد كرد به اين دليل كه دخالت در فيلمنامه اتفاقات ديگري را به همراه خواهد داشت.
كوثري ادامه داد: اعتماد خاصي به دو نويسنده اين اثر داود ميرباقري، سعيد نعمت الله دارم و هميشه به فيلمنامه هاي آن ها اعتماد مي‌كنم.
وي با اشاره به بسيار برجسته و خاص بودن زنهاي "ديوار" ابراز داشت: در هر صورت من اعتماد به نقش خود در مجموعه "ديوار" كردم و به دليل خاص بودن ماجرا و بازي بازيگران اميدوارم مورد توجه همه مردم قرار گيرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار