اردبیل/

تلاش دولت برای بهره برداری تمامی پروژه های نمیه تمام در دولت دهم است

وزیر راه و شهرسازی تاكید كرد كه تلاش دولت بر این است كه تمامی پروژه های شروع شده در دوره دولت نهم و دهم اعم از مسكن و سایر پروژه ها تا پایان دولت دهم تكمیل و بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  علی نیكزاد عصر دیروز در جلسه شورای حمل و نقل و مسكن استان اردبیل گفت: فلسفه نامگذاری پروژه های مهر ماندگار نیز همین بوده و دولت بنا ندارد پروژه نیمه تمامی را تحویل دولت آینده دهد.

وی با اشاره به خدمات دولت در حوزه های مختلف به مردم خواستار حفظ بیرق خدمت و تامین رفاه برای مردم شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: لازم است برای تكمیل پروژه های مختلفی كه با هدف تامین رفاه به مردم آغاز شده است با همكاری و همدلی مدیران تلاش های بیشتر صورت گرفته و شیرینی این خدمت در كام مردم ماندگار شود.

نیكزاد در ادامه با اشاره به اجرای راه آهن اردبیل – میانه از پرداخت مطالبات پیمانكاران این پروژه تا 10 روز آینده خبر داد.

وی گفت:طلب پیمانكاران 126 میلیارد ریال است كه برای چند روز آینده 140 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته و طلب پیمانكاران پرداخت می شود.

وی با بیان اینكه این پروژه بدون اعتبار نمی ماند ، افزود: در هر وضعیتی كه قرار بگیریم از نظر تخصیص مطالبات مشكلی وجود ندارد و لازم است پیمانكاران نیز تلاش خود را حتی در فصول غیركاری انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ارائه تسهیلات به پروژه 52 واحدی مسكن مهر كاظم آباد، 40 واحدی اكبریه ، 15 واحدی ائمه شهر اردبیل تاكید و خواستار ارئه تسهیلات 250 میلیون ریالی بانك مسكن به این واحدها شد.

در ادامه این جلسه وزیر راه و شهرسازی پروژه های ریز ودرشت حوزه راه و مسكن را مورد بررسی قرار داده و برای تكمیل این پروژه ها اعتباراتی تخصیص داد/ س

برچسب ها: بهره ، برداری ، طرحهای ، نیمه ، تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.