دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان :

ماندانا فرهادی قهرمان اسنوکر بانوان ایران شد

ماندانا فرهادی از استان فارس با شکست 3 بر 2 ارمغان حسنی از استان اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان با رویارویی ماندانا فرهادی و رزا اختری و همچنین طاهره اسلامی و ارمغان حسنی برگزار شد که ماندانا فرهادی و ارمغان حسنی با شکست حریفان خود موفق به ورود به مرحله فینال شدند که در نهایت ماندانا فرهادی از استان فارس موفق به شکست 3 بر 2 ارمغان حسنی از استان اصفهان شد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
طاهره اسلامی که مقام قهرمانی اولین دوره این مسابقات که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد را به خود اختصاص داده بود به همراه رزا اختری مشترکا به مقام سومی این دوره از مسابقات نایل آمدند.
گفتني است بانوان سارا پارسا، مريم السادات معصومي،‌ سميراسادات صنعتي، آتوسا بهمن يار، محبوبه زهري و سميرا رنجبر قضاوت اين دوره از مسابقات را برعهده داشتند. مريم اسدالهي به عنوان مسئول برگزاري مسابقات، نصرالله جعفري در مقام سرداور و فاطمه احمدي به عنوان سرپرست فني نيز در اين مسابقات حضور داشتند.
دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی فدراسیون در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی از تاریخ 12 لغایت 14 مهر ماه برگزار شد./آق
برچسب ها: اسنوکر ، بانوان ، فرهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار