کرمانشاه/

رزم نمایش با افلاکیان نتیجه 6 ماه کار شبانه‌روزی است

مدیر برنامه رزم نمایش فرهنگی هنری با افلاکیان گفت: رزم نمایش با افلاکیان پس از 6 ماه کار مستمر و تلاش بیش از 350 نفر در حال اجراست.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رزم نمایش فرهنگی هنری با افلاکیان در راستای گسترش فرهنگ دفاع مقدس‌، معرفی ارزش‌ها به جامعه و نسل جوان در حال برگزاری است.

استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب درگیر جنگ ناخواسته‌ای شد که به رهبری امام(ره) ‌و دلاورمردی‌های جوانان، زنان و مردان وطن‌، این جنگ تبدیل به دفاع مقدس شد، لذا این نمایش درصدد معرفی گوشه‌هایی از ارزش‌های دفاع مقدس است.

مراد عزیزی در این‌‌باره  اظهار کرد: این رزم نمایش با پیشنهاد فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و با به‌کارگیری هنرمندان بسیجی در حوزه نویسندگی و نمایش آغاز به‌کار کرد.

مدیر برنامه رزم نمایش فرهنگی هنری با افلاکیان افزود: با بررسی عملیات‌های غرب کشور در دوران دفاع مقدس و جمع‌آوری خاطرات رزمندگان، هنرمندان بسیجی استان کرمانشاه کار را آغاز کردند.

عزیزی ادامه داد: این رزم نمایش پس از 6 ماه کار مستمر و تلاش بیش از 350 نفر، در 24 شهریور ماه سال‌جاری به‌طور رسمی به نمایش درآمد و تا 20 مهر ماه سال‌جاری، هر شب در پادگان توحید کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزم نمایش هر شب از ساعت 19:30 شروع می‌شود و آماده پذیرایی از 5 هزار نفر است و هر شب کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور از این برنامه دیدن می‌کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار و 126 بار استان کرمانشاه مورد هجوم بمباران هوایی قرار گرفت که در رزم نمایش با افلاکیان به نمایش در‌می‌آید.

عزیزی اظهار کرد: مقاومت مردم گیلانغرب، عملیات‌های متعددی که در استان اجرا شد، تبادل آزادگان ایرانی با اسرای عراقی، بمباران شیمیایی بان‌زرده، بمباران هوایی مدرسه رشیدی، حماسه 26 مرداد مردم پاوه در شکست دادن ضد انقلاب و حماسه غرورآفرین مرصاد نیز بخش‌هایی از اجرای این رزم نمایش است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این رزم نمایش مناطق عملیاتی، خط مقدم جبهه و... بازسازی شده و تماشاچی از همان ابتدای ورود در فضای جبهه و جنگ قرار می‌گیرد.

عزیزی تاکید کرد: جلوه‌های ویژه هنری، اجرای آتش توسط ادوات نظامی و اجرا بر روی پرده سایه در این رزم نمایش به‌کار برده شده و نمازخانه، پذیرایی از حاضران، فضای مناسب پارکینگ و سرویس بهداشتی برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: سردار عظیمی، سردار کرمی، سردار ویسی، سردار حاجی‌علیانی و سردار شاه‌ویسی در بیان خاطرات و عملیات‌های دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

عزیزی اظهار کرد: بلیط‌های شرکت در این برنامه رایگان است و علاقمندان می‌توانند این بلیط‌ها را از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و یا باجه روبه‌روی پادگان محل اجرای رزم نمایش باافلاکیان تهیه کنند.

وی در پایان گفت: شماره سامانه پیامکی 30007546515151، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات عزیزان است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.