وزير آموزش و پرورش گفت: بيشترين مدارس استيجاري در تهران است که ريشه کن کردن اين مدارس نيازمند نگاه بيشتر مجلس و کمک دولت است.

حميد رضا حاجي بابايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: تمامي آموزشياران نهضت سوادآموزي از اول مهر ماه امسال به سرکلاس رفتند .
وي با اشاره به اين که در برخي از مواد بحث استخدام اين آموزشياران هم حل شده است افزود: تنها در استان هايي که نيرو نياز نبوده اين آموزشياران مشغول انجام کار نهضت هستند.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينکه بيشترين مدارس استيجاري متعلق به تهران است ادامه داد: در 30 سال گذشته قسمت عمده اي از مشکلات مدارس استيجاري شهر تهران را حل کرديم.
حاجي بابايي افزود: برخي مدارس ما جز مدارس مشهور، تاريخي و قديمي هستند که براي خريد آن ها قيمت بالايي از سوي مالکان پيشنهاد مي شود.
وزير آموزش و پرورش اظهار داشت: در طول دو سال گذشته در راستاي ساماندهي فضاهاي آموزشي 300 مدرسه از شيفت بعدازظهر به صبح منتقل شد.
وي افزود: در صورتي که کمکهاي مجلس و دولت افزايش يابد تعداد مدارس استيجاري را به صفر مي رسانيم.
حاجي بابايي با اشاره به اينکه برخي از مدارس استيجاري نياز به تهاتر و برخي نياز به پول دارد ادامه داد: مدارس قديمي در تهران تا 80 ميليارد اعتبار نياز دارد./ف
برچسب ها: مدارس ، تهران ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار