راه اندازی دوئل تیراندازی

هاشمی: ایران میزبان مسابقات انتخابی المپیک می‌شود

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان از میزبانی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک خبر داد.

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مهم ترین مسئله‌ای که در شش ماه گذشته در فدراسیون تیراندازی رخ داد حضور در المپیک بود که خوشبختانه تیراندازان حضور شگفت انگیز و قابل تقدیری داشتند.

وي افزود: با توانایی‌هايی که در جریان برگزاری المپیک 2012 از تیراندازان مشاهده کردیم تلاش می‌کنیم شرایطی را فراهم آوریم که این رشته سهم خود را در سد مدالهای المپیک کاروان ایران پیدا کند و با افتخار آفرینی بتوانند بر مدال‌های المپیکی ایران بیافزایند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات در دسترسی، قوانین و مقررات ISST ( فدراسیون جهانی) در حال تغییر است به همین دلیل برگزاری رقابت‌های برای مراحل بعد به طور کامل متفاوت خواهد بود درجریان تغییرات رقابت‌های دو نفره نیز به مسابقات اضافه خواهد شد که تیراندازان مسابقه خود را به صورت دوئل انجام می‌دهند.

با توجه به مذاکرات انجام شده موفق به جلب رضایت مسئولان برای توزیع سهمیه‌های المپیک این ورزش در کشورمان شدیم بدین صورت که سهمیه‌های حضور در المپیک دور بعد در جریان مسابقاتی که در تهران صورت می‌گیرد توزیع شود در این مسابقات 100 ورزشکار در رشته تیراندازی از سراسر آسیا در ایران گردهم می‌افزایند.

هاشمی در خصوص عملکرد مطلوب سرمربی رشته تپانچه ایران گفت: انتخاب مربی تیراندازی در رشته تپانچه با فکر و تأمل زیادی صورت گرفته است چون اشخاصي که قادر باشد در شرایط کشور ما فعالیت کنند محدودند البته این مشکلی است که تمام کشورها در این رشته با آن درگیر هستند به همین دلیل نیز سعی داریم در پرورش مربیان داخلی تلاش بیشتری داشته باشیم.

چاوا سرمربی تپانچه بر اساس خرد جمعی و کارشناسی افراد مجرب برای تیراندازان در نظر گرفته شد این مربی در رده مربیان B جهانی قراردارد و تا به حال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیراندازان به کار گرفته و نظر کلی مسئولان نیز بر مطلوبیت عملکرد وی است.

قرار نیست به دلیل رضايت نداشتن شمار اندکی از ورزشکاران یک مربی را کنار بگذاریم زیرا به خاطر مسئولیت‌های سنگین مربی تعداد معدودی از ورزشکاران با این شخص کدورت پیدا می‌کنند که این مورد در ورزش جهان عادی به حساب می‌آید./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار