مسجد امام خمینی ره در شهرک اکباتان افتتاح شد

چهارمین مسجد شهرک اکباتان طی مراسمی با حضور مردم و مقامات شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مسجد امام خمینی ره در فضایی به مساحت 4500 متر مربع و در 4 طبقه در شهرک اکباتان ساخته شده است.
شهردار منطقه 5 گفت :ضمن قدردانی از همه ی کسانی که در ساخت این مسجد با شهرداری همکاری کرده اند از مردم شهرک اکباتان تشکر میکنم ،چرا که ساخت و اجرای طرح های عمرانی همیشه برای مردم اذیت و ازار ایجاد میکند.
سعید طلوعی ادامه داد طبق دستور شهردار محترم تهران شهرداری منطقه عزم جدی در ساخت مسجد دارد و شهرداری امادگی دارد تا زمین مورد نیاز در اختیار مردم برای احداث مسجد قرار دهد و خود نیز در ساخت ان مشارکت کند.
شهردار منطقه 5 تصریح کردتا کنون 20 قطعه زمین در اختیار مردم قرار گرفته است و با بهره برداری از مسجد امام خمینی ره تعداد مساجد منطقه به عدد 73 رسیده است.
وی با بیان اینکه تا رسیدن به استانداردها فاصله زیادی داریم اضافه کرد با توجه به موقعیت و وسعت منطقه نیاز به 150 مسجد وجود دارد که سعی ما بر این است تا پایان سال 27 قطعه زمین دیگر واگذار کنیم تا این تعداد مسجد به عدد 100 برسد.
طلوعی اظهار داشت در امر ساماندهی مساجد موجود نیز اقدامات مناسبی انجام شده است اقداماتی که خود مردم از ما خواسته اند و بدون خواست و پیگیری مردم این امر محقق نمی شد.
شهردار منطقه 5 گفت باید تلاش کنیم تا مساجد را با وسعت کم ولی متعدد احداث کنیم تا مردم به راختی دسترسی داشته باشند.
طلوعی ادامه دادبا توجه به بافت بزرگراهی منطقه  امکان مردم برای رفتن به مسجد دشوار است ولی باید فاصله مساجد به قدری کم شود که صدای اذان مساجد یکدیگر را پوشش دهد.
شهردار منطقه 5 در پایان خاطر نشان کرد : شهرداری اماده هرگونه همکاری با خیرین برای احداث مسجد دارد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.