مشهد/برگزیده پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی:

همین که بتوان در ساحت امام رضا (ع) قدمی برداشت، ارزشمند است

برگزیده پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی گفت: حرکت در ساحت امام رضا علیه السلام را ارزشمند و قبول آن از سوی ایشان را باعث افتخار است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، سعید روح افزا، کارشناس ارشد حقوق جزا و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، جشنواره کتاب سال رضوی را از جهت وابستگی به امام رضا علیه السلام، مبارک و ارزشمند توصیف کرد و گفت: آن چیزی که پژوهشگران را به شرکت در این جشنواره ترغیب می‌کند نام مبارک علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

مؤلف کتاب « تولد غنچه های پرپر»، برگزیده پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی در محور آثار شایسته چاپ که مواردی چون منتخب دو دوره کتاب سال جمهوری اسلامی،‌ منتخب کتاب فصل و برگزیده جشنواره های تخصصی کودک و نوجوان، تنها بخشی از افتخارات ثبت شده در کارنامه اوست، لزوم توجه بیشتر به حوزه کودک و نوجوان و ارتقای سطح کار مؤلفان در این حوزه را متذکر شد.

سعید روح افزا ادامه داد: ارتباط مستمر برگزار کنندگان جشنواره کتاب سال رضوی با نویسندگان این حوزه و حمایت از آنها، از فعالیت‌هایی است که کارهای انجام شده در این حوزه را ارتقا خواهد داد.

لازم به یادآوی است اثر سعید روح افزا، با عنوان « غنچه همان گل است»، در چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی در سال گذشته، حائز رتبه برتر در بخش« کودک و نوجوان» شد./س

برچسب ها: کتاب ، آستان رضوی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.