مشهد/

بازدید بیش از 19 هزار نفر از نمایشگاه‌های هنری ارشاد نیشابور

امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در 6 ماهه نخست سال 91 بیش از 19 هزار نفر از نمایشگاه‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بازدید کردند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا سلامتی اظهار کرد: یکی از ارکان برنامه‌های مدون فرهنگی و هنری این اداره در دراز مدت برپایی نمایشگاه‌های مختلف هنری در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور است که با همکاری هنرمندان انجمن‌های فرهنگی و هنری نیشابور و سایر شهرستان‌ها این نمایشگاه‌ها در نیشابور برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار و 820 نفر از نمایشگاه‌های هنری ما که به طور میانگین هر هفته یک بار برگزار شده است بازدید کردند.

سلامتی اظهار داشت: طی شش ماهه نخست سال جاری 25 نمایشگاه در نگارخانه کمال‌الملک در زمینه نقاشی، عکس، خوشنویسی، معرق، سفال و صنایع‌دستی برگزار شد و ما از تمام هنرمندان خواستار شرکت و عرضه آثار هنری خود در این نمایشگاه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: هنرمندان ما با ارائه آثار هنری خویش در نمایشگاه‌ها آثار خود را مورد نقد و بررسی قرار داده و مردم فرهنگ دوست به خصوص جوانان نیشابوری را با هنر خویش آشنا کنند و آنها را تشویق به فراگیری کارهای هنری کنند./ج1

برچسب ها: مشهد ، نمایشگاه ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.