مشهد/جمال شورجه:

حضور جوانان در«جشن‌های زیرسایه خورشید» پایه‌های نظام را محکم می‌سازد

نویسنده و کارگردان برجسته کشور گفت: حضور جوانان در جشن‌های رضوی برای ترویج سیره امام رضا(ع) می‌توانند پایه‌های نظام را بیش از پیش محکم سازد.



جمال شورجه درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: پایه‌گذاری انقلاب با مذهب تشیع و دین اسلام شکل گرفته که جوانان می‌توانند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی، خاطرنشان‌کرد: برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید می‌تواند سیره امام رضا(ع) را دربین افراد جامعه گسترش سیره و فرهنگ رضوی را به همه‌ی جامعه ارائه داد.

شورجه ادامه داد: زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برای مسلمانان خارج از مرزها یک آرزوی بزرگ است که با دیدن خدام رضوی و پرچم متبرک آستان‌رضوی برای آنان، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی با بیان این‌که با استفاده از فضای مجازی اهداف و آرمان‌های نظام را می‌توانیم به تمام دنیا انتقال دهیم اظهارداشت: دشمن از فضای مجازی درعرصه جنگ نرم استفاده کرده و مسئولان فرهنگی کشور باید برای ترویج و تبلیغ فرهنگ سیره رضوی استفاده نمایند.

شورجه با اشاره به اینکه نویسندگان، شاعران و هنرمندان سعی کرده‌اند درقالب برگزاری این چنین جشن‌هایی ارادت خود را به ساحت امام رضا(ع) نشان دهند، ادامه داد: برگزاری این جشن‌ها به خصوص در عرصه‌ي جهاني باب جدیدی برای متفکران باز کرده است به گونه‌ای که هنرمندان آثار خود را درقالب شعر ونمایشگاه‌های عشق و ارادت علاقمندان به ساحت امام رضا(ع) هستیم که امروز جامعه ما با تأثیرپذیری از سیره این امام همام توانسته خود را به معارف اهل بیت(ع) عصمت وطهارت(ع) نزدیک‌تر نمایند.


برچسب ها: کارگردان ، برجسته ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.