گفتگوي اختصاصي باشگاه خبرنگاران با محمد گلريز بخش پاياني؛

مبحث پايداري، تنها به جشنواره معطوف شده است

متاسفانه در حال حاضر تلاش ما در رابطه با مبحث پايداري و مقاومت به جشنواره هاي مقاومت و موسيقي فجر معطوف شده است.

محمد گلريز خواننده موسيقي اصيل كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: پايداري و مقاومت اسلامي همچنان ادامه دارد اما متاسفانه تلاش ما در رابطه با موسيقي و در اين زمينه كم شده و تنها، به جشنواره موسيقي مقاومت و جشنواره موسيقي فجر معطوف شده است.
گلريز ادامه داد: در جشنواره موسيقي فجر كمتر مي بينيم كه ياد و خاطره فداكاري هاي شهداي ما در اين عرصه، در اين جشنواره ظهور پيدا كند و راهكار اصلي براي رفع اين موضوع سرمايه گذاري و حمايت از آثار توليد شده در اين مسير است.
وي اظهار داشت: ويژگي اصلي آثار توليد شده در زمينه دفاع مقدس به بحث جذابيت شعرهاي مورد استفاده و همچنين ساخت ملودي تاثيرگذار مربوط مي شود.
گلريز تصريح كرد: ساخت ملودي در مسير دفاع مقدس بايد به نحوي باشد كه آهنگ ساخته شده، تلفيقي از موسيقي پاپ و ايراني باشد زيرا چنين امري موجب جذب هر چه بيشتر جوان ها به اين عرصه مي شود.
اين خواننده موسيقي اصيل كشورمان خاطرنشان كرد: حمايت هاي مالي و معنوي و حتي تبليغاتي از جمله مواردي است كه موجب جذب هر چه بيشتر مخاطبان به اين عرصه خواهد شد كه از جمله چنين حمايت هايي مي توان به برگزاري جشنواره ها و كنسرت هاي متعدد در راستاي معرفي هر چه بهتر و بهره گيري بيشتر از ظرفيت هاي موسيقي دفاع مقدس كشورمان اشاره كرد.
گفتني است، محمد گلريز، سمت دبيري سومين و چهارمين دوره جشنواره موسيقي مقاومت را نيز عهده دار بوده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار