سرمربی تیم ملی تکواندو:

معتمد و عبدالهی پس از رقابت های بین قاره ای جراحی می شوند/فضای تکواندو آرام است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به مصدومیت معتمد و عبدالهی این 2 ملی پوش باید پس از بازی های مسکو جراحی کند.

   فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از 2 هفته پیش تمرینات آمادگی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات روسیه (بین قاره ای) و جام جهانی از سر گرفته شد و با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا فرزاد عبدالهی و محمد باقری معتقد به مسابقات بین قاره ای دعوت شده اند و با توجه به اینکه در این مسابقات بهترین های اروپا و آسیا حضور دارند فرصت خوبی برای کسب آمادگی برای شرکت در رقابت های جام جهانی است.
وی گفت: در حالی نمایندگان کشورمان در مسابقات مسکو حضور پیدا می کنند که محمد باقری معتمد و فرزاد عبداللهی دچار مصدومیت از ناحیه زانو و مچ پا هستند.
عسگری افزود: با توجه به اینکه معتمد و عبداللهی به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کنند به همین دلیل باید پس از بازگشت از مسابقات جراحی شوند همچنین قرار است در حاشیه برگزاری این رقابت ها مسابقات تیمی نیز به صورت نمادین برگزار شود به همین دلیل ما اسامی 6 ملی پوش را اعلام کردیم و با رایزنی سعی داریم تعداد تکواندوکاران ایرانی در تیم منتخب آسیا برای این دیدار را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این رقابت ها برای نخستین بار و با قوانین بازی های جام جهانی برگزار می شود به همین دلیل به دنبال این هستیم تا از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
وی خاطرنشان کرد: پیش از رقابت های المپیک حواشی زیادی برای تکواندو پیش آمد که طبیعی بود اما ما به آرامش نیاز داشتیم و در آن برهه برخی از کمک ها به ضرر ما شد اما خوشبختانه پس از آغاز تمرینات آرامش به تکواندو بازگشت و با توجه به اینکه از این رشته انتظار زیادی دارند به همین دلیل در نظر داریم با ایجاد انگیزه و ایجاد فضایی آرام بهترین شرایط را برای ملی پوشان فراهم کنیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار