ارومیه/

برپایی تورهای صنعتی در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: تورهای صنعتی در آذربایجان‌غربی با حضور کارفرمایان، کارگران و صنعتگران به منظور ارتقای سطح بهره‌وری، توانایی‌های فنی و علمی صنعتگران برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه سید احمد موسوی در همایش قانون کار و حمایت از سرمایه انسانی که در اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد، با بیان اینکه در این شرکت برای توسعه شهرک‌های صنعتی، به‌روزرسانی تکنولوژی‌ آنها و افزایش دسترسی به خدمات اعم از آب، برق، گاز و ... تلاش زیادی شده است، ادامه داد: فعالیت‌های زیادی در حوزه فنی و سخت‌افزاری صورت گرفته است ولی یک خلاء جدی به نام آموزش در این میان وجود دارد.

موسوی با بیان اینکه تورهای صنعتی داخلی و خارجی با هدف ارائه آموزش‌های لازم برپا می‌شود، ادامه داد: تاکنون دو تور اعزام به اربیل عراق و استانبول ترکیه برپا شده و با بررسی‌هایی که توسط کارشناسان به عمل آمد به نظر می‌رسد نتیجه رضایت‌بخشی کسب شده است.

وی به برپایی تورهای درون‌استانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: صنعتگرانی که در جنوب استان مشغول فعالیت هستند برای بازدید از صنایع شمال استان اعزام می‌شوند و همچنین فعالان شهرهای شمالی نیز از واحدهای صنعتی شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بازدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تعدادی از فعالان صنایع از قوانین مصوب اطلاعات ندارند، اضافه کرد: عده‌ای نسبت به قوانین موجود در ارتباط با مالیات، بیمه، استاندارد و ... آگاهی‌های کافی ندارند پس می‌طلبد درزمینه انتقال این دانش به آنها تلاش شود.

موسوی با اظهار به اینکه ملت ایران اسلامی به پیام رهبری مبنی بر رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی لبیک گفته‌اند، اظهار داشت: کار، کارگر و کارفرما سه ضلع توسعه هستند به طوری که هر یک با وجود دو عنصر دیگر مفهوم پیدا می‌کند پس باید برای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری به این سه عنصر توجه شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.