وزارت آموزش و پرورش سرمايه دار ترين دستگاه و نهاد تربيتي در هر كشور است كه رشد و تعالي آن موجب رشد و تعالي جامعه جهاني خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، رخساره فضلي ، مشاور معاون آموزش ابتدايي و رئيس گروه سياستگذاري و نظارت پيش دبستاني وزارت آموزش و پرورش در جلسه هماهنگي برگزاري هفته ملي كودك كه در سالن اجتماعات پرديس دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد با اعلام اين مطلب افزود: كيفيت بخشي آموزشي در راس اقدامات وزارت آموزش و پرورش است و اين معاونت در تلاش است حتي يك كودك لازم التعليم نيز از حضور در مدرسه محروم نشود.
وي تصريح كرد: اجراي طرح هايي همچون ارزشيابي كيفي- توصيفي در دوره ابتدايي و آموزش آداب و سبك زندگي اسلامي از جمله اقداماتي است كه با اجراي آن قصد داريم دانش آموز نمونه اسلامي و ايراني تربيت كنيم.
مشاور معاون آموزش ابتدايي با اشاره به اينكه استقرار نظام آموزشي جديد درنظام تعليم و تربيت از جمله اقدامات تحولي وزارت آموزش و پرورش است كه آثار و بركات فراواني بدنبال خواهد داشت، اضافه كرد: با اجراي دقيق و بند بند سند تحول بنيادين كه از ابتداي مهر ماه امسال آغاز شده است، بدنبال تربيت دانش آموزاني خلاق، متفكر ، ماهر و پرسشگر در جامعه هستيم كه حضور يك سال بيشتر دانش آموزان در دوره ابتدايي فرصت لازم براي تحقق اين موضوع را فراهم مي كند.
وي با اشاره به فرارسيدن هفته ملي كودك افزود: از 15 تا 21 مهرماه به عنوان هفته ملي كودك نامگذاري شده است و در اين راستا وزارت آموزش و پرورش با همكاري وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي و سازمان بهزيستي برنامه هاي متنوعي را پيش بيني كرده است كه در مدارس اجرا خواهد شد.
 

برچسب ها: سرمایه ، آموزش ، تربیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار