سردار فضلي:

ملت ايران در دفاع از اسلام و ارزش‌ها لحظه‌اي غفلت نکرده‌اند

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: دفاع مقدس متعلق به تمام اقشار مردم است و ملت ايران در دفاع از اسلام و تمام ارزش‌ها لحظه‌اي درنگ و غفلت نكرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه عصر امروز با حضور سردار علي فضلي جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين و هابيل درويش مديرعامل متروي تهران برپا شد.

در اين مراسم سردار فضلي با بيان اين که نمي‌دانم دفاع مقدس با اين جان‌ها چه كرده كه سي و دومين سالگرد هفته دفاع مقدس چنين باشكوه و پرشورتر از سال‌هاي گذشته برپا شده است، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به تمام اقشار مردم است و ملت ايران در دفاع از اسلام و تمام ارزش‌ها لحظه‌اي درنگ و غفلت نكرده‌اند.

وي با اشاره به فرمايش امام راحل مبني بر اينكه انقلاب اسلامي در ايران بر سه پايه قرآن، عترت و مردم استوار است، اظهار داشت: نقش مردم در قالب وسيع در دفاع مقدس نقشي بي بديل و تعيين كننده بود و اگر آن را در ترازويي مقابل نيروهاي مسلح قرار دهيم كفه‌اي كه بسيج در آن قرار دارد، سنگيني مي‌كند.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: اگر امروز مي‌توانيم سرمان را در جزيره امن جمهوري اسلامي بالا بگيريم و در بهترين موقعيت دفاعي و نظامي قرار داريم، همه به بركت دفاع مقدس و جانفشاني‌هاي رزمندگان، بويژه بسيجيان است.

وي وجود مديران لايق در كشور را مرهون نشر فرهنگ دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري نيز همواره خواستار خدمت مسئولين به اين شيوه بودند.

سردار فضلي در ادامه اين مراسم به نقل خاطراتي از دفاع مقدس پرداخت.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: فضلی ، بسیج ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار