معترضان به نظام سرمایه داری در آمریکا، نشستهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی این کشور را بر هم می زنند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، در نشست انتخاباتی روز گذشته میت رامنی، فرماندار سابق ایالت ماساچوست امریکا، معترضان جنبش تسخیر وال استریت جلسه سخنرانی وی را برهم زدند.

معترضان امریکایی شعارهایی برضد نظام سرمایه داری سر می دادند.

البته این اعتراضها فقط به میت رامنی محدود نشده است بلکه دیگر نامزدهای انتخاباتی امریکا نیز اماج این انتقادها قرار گرفته اند.

چند روز پیش نیز جلسه سخنرانی نیوت گینگریچ،رئیس سابق مجلس نمایندگان امریکا و از دیگر نامزدهای جمهوری خواه انتخابات امریکا با اعتراضهای معترضان جنبش تسخیر وال استریت برهم خورد.

معترضان درحالی که کف می زدند و گینگریچ را هو می کردند، مطالباتشان را مطرح می کردند.

معترضان امریکایی ستادهای انتخاباتی باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا را نیز هدف قرار داده اند.

انها در یکی از ستادهای انتخاباتی اوباما در ایالت آیووا حاضر شدند و در حالی که دهانهای خود را با دلار بسته بودند روی زمین دراز کشیدند.
انها با گذاشتن دلار روی دهان خود می خواستند به اوباما بگویند که پولهای ثروتمندان امریکایی سبب شده است او نیز در جهت خواسته های این افراد حرکت کند و از وعده های انتخاباتی اش عدول کند.
در حالی اعتراضهای مردم امریکا در قالب جنبش تسخیر وال استریت ادامه دارد که رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور با اغاز مراحل نهایی برای انتخاب نامزد نهایی حزب جمهوری خواه وارد مرحله جدیدی شده است.

نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری پاییز امریکا، در تلاش هستند ارای مردمی را با خودشان همراه کنند.

این درحالی است که مردم امریکا با اعتراضهای خود، نارضایتی شان را از عملکرد دو حزب دموکرات و جمهوری خواه نشان می دهند و خواهان تغییر اوضاع و شرایط هستند.

جنبش اعتراضی مردم امریکا از زمان اغاز حرکتش خواهان مقابله با نقش و نفوذ پول در فضای سیاسی امریکا شده است.

معترضان امریکایی می گویند هم نامزدهای دموکرات و هم نامزدهای جمهوری خواه نماینده شرکتهای بزرگ هستند و از انها تغذیه مالی می شوند و درنتیجه در جهت منافع انها حرکت می کنند.

معترضان امریکایی می خواهند بر فضای انتخاباتی امریکا تاثیرگذاری داشته باشند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار