آغاز بکار واحد ثبتی جدید در یکی از مناطق شهر تبریز

با حضور مسئولین، ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شرق تبریز افتتاح و ارائه خدمات ثبتی به ساکنین این منطقه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با حضور معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مسئولین و مردم، ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شرق تبریز افتتاح و ارائه خدمات ثبتی به ساکنین این منطقه آغاز شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی در حاشیه این اقدام، گفت: در کلان شهر تبریز تمامی فعالیت ها و خدمات حوزه ثبت اسناد و املاک در ساختمان مرکزی این مجموعه ارائه می شود که این امر ضمن ازدحام و مراجعات زیاد مردمی باعث کندی روند ارائه خدمات و صرف هزینه زیاد برای مردم می شود.

"کاظم به پائی" افزود: با پیگیریهای انجام شده و مساعدتهای ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استانداری، اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه شرق تبریز راه اندازی و بخش زیادی از ساکنین این شهر برای اخذ خدمات ثبتی به این اداره مراجعه می نمایند.

وی گفت: در این اداره اکثر فرآیندهای ثبتی به صورت مکانیزه و از طریق سیستم انجام و تلاش شده تا مراجعین در حداقل زمان خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

وی از راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در دو منطقه دیگر شهر تبریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این راستا با مشکلات و کمبودهای اعتباری زیادی مواجه خواهیم شد اما هدف، رضایت مردم و ارائه خدمات مناسب به آنهاست و بی شک این مشکلات را مرتفع خواهیم ساخت./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار