تیم ملی ووشو جوانان ایران نایب قهرمان رقابت های ووشو جوانان جهان در ماکائو شد

تیم ملی ووشو جوانان کشورمان در چهارمین دوره رقابت های جوانان جهان در ماکائو با کسب 4 مدال طلا ، 3 نقره و 5 برنز به عنوان نایب قهرمانی در بخش ساندا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران :در چهارمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان که از 29شهریور ماه در ماکائو آغاز شده بود. تیم چین به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم ملی جوانان کشورمان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم روسیه در جایگاه سوم ایستاد.
شایان ذکر است:سپیده شاکریان در بخش تالو دختران و در رده سنی 12 تا 15 سال در فرم نن گون (مدال طلا)- در فرم نن دائو (مدال نقره) – در فرم نان چوان (مدال برنز)، زهره شهپری در وزن 60- کیلوگرم ساندای بانوان (مدال طلا) و هانیه رجبی در بخش تالو رده سنی 15 تا 18 سال در فرم گون شو (مدال برنز) ودر بخش تالوی پسران نیز سهیل محمودی در بخش تالو رده سنی 9 تا 12 سال در فرم جین شو (مدال نقره) مهدی مختار پور در بخش تالو رده سنی 12 تا 15 سال در فرم چیانگ شو(مدال برنز)رابه خود اختصاص دادند.
گفتنی است:در بخش ساندای مردان جواد قزلسفلو در وزن 65- کیلوگرم (مدال طلا)، سهیل خدرویسی در وزن 80-کیلوگرم (مدال طلا)، امیر نجفی پور در وزن 52- کیلوگرم (مدال نقره) جواد کرمی در وزن 70- کیلوگرم ساندای مردان (مدال برنز) و در بانوان سارا حجتی در وزن 52-کیلوگرم (مدال برنز) را کسب کردند./ق
برچسب ها: ساندا ، ووشو ، قهرمان ، ماکائو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار