نفوذ هندي ها در کنفدراسيون پينگ پنگ آسيا:

نوشادي که ديده نشد!

رقابت هاي تنيس روي ميز بين تيم هاي منتخب آسيا و اروپا در حالي برگزار مي شود که کنفدراسيون آسيا از نوشاد عالميان دعوتي به عمل نياورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران پديده تنيس روي ميز ايران در حالي به چشم مسئولان کنفدراسيون آسيا ناميده است که (کمال آچنتا) بازيکن هندي با رنکينگ75 براي شرکت در ديدار برگشت تيم منتخب آسيا مقابل تيم اروپا دعوت شده است و کسي نوشاد عالميان را که داراي رنکينگ 67 است و در رقابتهاي المپيک 2012 به حق درخشيده و بازيهاي خوبي از خود به نمايش گذاشته است را نديده است!

ملاک اين انتخاب چه بوده و اينکه چرا هنوز نفوذ هندي ها در کنفدراسيون تنيس روي ميز آسيا تا اين حد بالا است؟ سوالهايي است که مانند پرسش اينکه چرا هيچ کدام از مسئولان فدراسيون پينگ پنگ ايران در مقابل اين عمل ناحق سخني به زبان نياورده اند و سکوت اختيار کرده اند بي جواب مانده است.

شايان ذکر است، مسابقات پينگ پنگ بين دو تيم منتخب اروپا و آسيا، يکي از رقابتهاي نمادين است که چند سالي است به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود.

دور رفت اين رقابتها در امسال به ميزباني آسيا برگزار شد و طي آن تيم منتخب آسيا موفق شد با نتيجه 7 بر 3 منتخبين اروپا را شکست دهد، دور برگشت نيز قرار است در روزهاي 6 و 7 مهر ماه در شهر (وندي) فرانسه برگزار شود.

براساس اين گزارش، در تيم منتخب اروپا، مايکل نيز از دانمارک آدريان کريسان از روماني، ديمتري اوتچاروف از آلمان، ولاديمير سامسونوف از بلاروس و آدريان ماتمنت از فرانسه اعضاي انتخابي اروپا هستند و از آسيا نيز کازو هيدوچان از ژاپن، جيان تياني از هنگ کنگ ، جيان ژان از سنگاپور ، ريوسينگ مين از کره جنوبي و کمال آچنتا از هند انتخاب شده اند./ق
برچسب ها: عالمیان ، تنیس ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار