قم/

به هیچ عنوان زود تر از 17 مهرماه بازی نخواهیم کرد

سرپرست باشگاه صباي قم گفت: صباي قم به هيچ عنوان زودتر از هفدهم مهرماه در مسابقه هفته نهم ليگ برتر فوتبال با تيم نفت تهران بازي نمي‌کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل ازپايگاه اطلاع رساني باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم، محسن رمضان بيگي در اعتراض شديد مبني بر تصميم گيري‌هاي عجولانه و غير منطقي در سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال تصريح کرد: ما برنامه تمرينات و کار آماده سازي تيم را بر اساس زمان بندي ديدار با داماش گيلان تنظيم کرديم و هرگز روز يکشنبه با نفت تهران بازي نخواهيم کرد.
وي ادامه داد: اينکه بدون مشورت با تيم صبا و خودسرانه در سازمان ليگ برتر تصميمي اتخاذ مي‌شود و بازي را ناگهان به روز يکشنبه دوم مهر موکول مي‌کنند، مورد تاييد ما نيست و ما نمي‌توانيم تيم را در شرايطي که يک بازي دوستانه انجام داده و تمرينات خود را هم تعطيل کرده بود به ديدار با نفت تهران بفرستيم.
سرپرست باشگاه صباي قم در ادامه با ابراز گلايه از اظهارنظرهاي مدير عامل نفت تهران در خصوص وضعيت صباي قم بيان داشت: نمي‌دانم که نفتي‌ها از چه چيزي نگران هستند که طي اين يکي دو روز مرتب در رسانه‌ها در خصوص ديدار هفته نهم نفت با صباي قم اظهار نظر مي‌کنند.
وي عنوان کرد: اينکه روز برگزاري مسابقه صباي قم و نفت تهران تغيير کرد که به ما ارتباطي ندارد، ما آماده انجام اين بازي رأس ساعت مقرر خود در روز جمعه سي و يکم شهريور بوديم اما اين سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال بود که زمان باقي را تغيير داد.
سرپرست باشگاه صباي قم عنوان داشت: اينکه روز برگزاري بازي و يا مکان آن تغيير مي‌کند به سازمان ليگ برتر مربوط است و اينکه مخالف کرديم بازي رفت در قم برگزار شود به ما ارتباط دارد، ضمن اينکه کاملا آماده برگزاري بازي در روز 31 شهريور بوديم.
وي يادآور شد: اگر شش مصدوم يا 10 بازيکن آسيب ديده داشتيم باز هم روز سي و يکم شهريور ماه با نفت تهران بازي مي‌کرديم و حتما اين بازي را هم مي‌برديم، اما من مدير عامل نفت تهران را مديري کم حاشيه و متين مي‌دانستم اما آقاي قنبرزاده خيلي راحت در خصوص بازيکنان مصدوم ما و حال مربي تيم ما اظهار نظر مي‌کند که اين درست نيست.
رمضان بيگي تصريح کرد: آقاي قنبرزاده را همواره به عنوان يک مدير عامل بي‌حاشيه مي‌شناختم، وي گفته است که صبا از ديدار با نفت طفره مي‌رود در حالي که ما براي برگزاري بازي در روز جمعه هيچ مشکلي نداشتيم اما با صراحت مي‌گويم که ايشان بهتر است در خصوص وضعيت تيم و مجموعه نفت اظهار نظر کند، نمي‌دانم آنها از چه چيزي نگران هستند که اينقدر دامن به حاشيه مي‌زنند و به ديگران کار دارند.
وي در پايان ضمن اعتراض شديد به سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: اگر قرار بود تنها مکان برگزاري بازي تغيير کند، چرا ورزشگاه تختي براي برگزاري بازي در روز جمعه در نظر گرفته نشد و اکنون با تصميمي عجولانه بازي را روز يکشنبه مي‌خواهند در اين ورزشگاه برگزار کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.