مشهد/ نماینده مردم بجنورد در مجلس:

«جشن های زیر سایه خورشید» سندی بر حضور مستحکم مسلمانان در عرصه ی جهانی است

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور کاروان های خدام بارگاه منور رضوی و برگزاری «جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید» سند محکمی بر حضور مستحکم مسلمانان در عرصه ی جهانی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی «جشن های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید»، هاشم جعفری با بیان این مطلب افزود: معارف رضوی از اهل بیت(ع) برای ما به جای مانده که از اصلی ترین و مهم ترین آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است و نقش اساسی در روابط اجتماعی افراد جامعه ایفا می کند.
وی با اشاره به این که برگزاری این جشن ها تأثیر مثبتی در فضای فرهنگی کشور دارد، ادامه داد: برای ترویج فرهنگ رضوی، برگزاری جشن ها بسیار مثمر ثمر بوده به شرط این که با کمترین نقص و مشکلی اجرا شود.
جعفری اضافه کرد: مردم، اهل بیت (ع) را اسوه خود قرار می دهند و حضور کارون ها در کشورهای مختلف می تواند افراد زیادی را به دین اسلام دعوت کند.
وی ابراز داشت: ترویج فرهنگ رضوی در بین جوانان و به خصوص در دانشگاه ها و مدارس می توانند آن ها را بهتر با دین اسلام آشنا و نگاه شان را به دین مبین اسلام روشن تر کند.
یادآور م شود، پنجمین دوره «جشن های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید» در  صد شهر از 22 استان و 14 شهر از پنج کشور از 28 شهریور تا هفتم مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

برچسب ها: جشن ، سندی ، مستحکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.