پرداخت تسهيلات به دانشجويان مناطق زلزله زده

مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران از پرداخت تسهيلات به همه دانشجويان مناطق زلزله زده در شهرستان هاي استان آذربايجان شرقي خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از راديو اقتصاد، غلامرضا مصطفي پور با عرض تسليت به مناسبت اين حادثه اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران به همه دانشجويان ساکن اين مناطق  معادل هزينه دو ترم تحصيلي تا سقف بيست ميليون ريال وام قرض الحسنه مي دهد تا در اين مدت بدون دغدغه بتوانند به شرايط عادي و ايده آل زندگي خود برسند.

وي افزود: براي حمايت از حقوق بگيران، کارکنان، کارگران و کارمندان سازمان ها، شرکت ها و نهادها، طرحي را به مرحله اجرا گذاشته است که کارفرمايان و مديران اين نهادها اگر بخواهند به نيرويکار خود قرض الحسنه بدهند هر چقدر قرض الحسنه بدهند آن را در بانک قرض الحسنه مهر ايران متمرک کنند همان اندازه هم بانک اضافه مي کند و تا دو برابر مي توانند در اختيار نيروهاي انساني خود قرار دهند.

مصطفي پور اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران به عنوان نخستين بانک قرض الحسنه در جهان، در دولت نهم با سرمايه اوليه 15 هزار ميليارد ريال و با مشارکت بانک هاي دولتي افتتاح شد و با گسترش و توزيع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

اين بانک با استقبال مردم به ويژه خيرين و نيکوکاران و کسبه و تجار و فعالان اقتصادي که اعتقاد به برکت قرض الحسنه دارند، روبرو شده است.

بنابراين گزارش در ماه گذشته دو زمين لرزه به بزرگي 6.2 و 6 درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) شهرستان ‌هاي اهر، ورزقان و هريس در آذربايجان شرقي را لرزاند.

اين سه شهرستان به ترتيب با 150 و 50 و 62 هزار نفر جمعيت در 116، 97 و 110 كيلومتري شمال شرقي تبريز مركز استان آذربايجان شرقي قرار دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
الیار
۱۱:۴۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۱
ازروزی اعلام کردین وام میدین برای دانشجویان زلزله زده تاامروزهیچ خبری ازش نیست چراالکی حرف میزنین هرروزبه بانک سر میزنیم میگن هنوزبخشنامه نیومده این بخش نامه تون کی میادماروی این وام حساب بازکردیم
آخرین اخبار