حاشيه برنامه سينمايي "هفت":

سعيد سهيلي:مخالفين "گشت ارشاد" به دور از حب و بغض قضاوت كنند

مخالفين فيلم سينمايي "گشت ارشاد" بايد به دور از حب و بغض قضاوت كنند در غير اين صورت خصومت شخصي به حساب مي‌آيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سعيد سهيلي تهيه كننده و كارگردان فيلم سينمايي "گشت ارشاد" در خصوص تنش هاي ايجاد شده اين فيلم به لحاظ اكران آن در سينما و پخش cd آن در بازار در برنامه هفت شب گذشته گفت: فيلم سينمايي "گشت ارشاد" نسبت به هيچ يك از مقدسات بي احترامي نكرده است. من سال ها بسيجي بودم و معتقدم لباس بسيجي و نيروي انتظامي قابل احترام است و تمامي اين تنش ها به دليل سوء برداشت دهاي غلط از فيلم بود و هيچ توهيني صورت نگرفته است.
سهيلي تصريح كرد: مخالفت و موافقت دوستان و منتقدان بايد به دور از حب و بغض باشد تا مورد قبول واقع شود در غير اين صورت يك خصومت شخصي به حساب مي‌آيد.
وي در خصوص اين سوال كه آيا تنش هاي ايجاد شده در جهت فروش بالاي فيلم بوده است اظهار داشت: از روز چهارشنبه تا جمعه با فروش بالايي روبرو است و فيلم سينمايي" گشت ارشاد" در روز چهارشنبه با فروشي 96000000 ميليوني روبرو شد و در پايان همان روز از پرده سينماها پائين كشيده شد و اين بي انصافي است كه بگويند اين تنشها به دليل بالا رفتن فروش فيلم است چون دقيقا در زمان طلايي سينما نمايش فيلم گشت ارشاد در سينماها ممنوع شد.
وي افزود: فيلم سينمايي "گشت ارشاد" فيلم بسيار خوبي بود كه متاسفانه به حق خود نرسيد.
سهيلي در خصوص تخلف صورت گرفته در توزيع عرضه فيلم به بازار گفت: من تخلفي نكردم و فيلم از طريق قانوني به بازار عرضه شده است.
در ادامه سعيد رجبي فروتن در خصوص تخلف صورت گرفته گفت: تخلف صورت گرفته مربوط به موسسه بوده كه بايد پاسخگو باشد و وزارت ارشاد به هيچ  عنوان نسبت به مجوز داده شده به اصل فيلم عقب نشيني نكرده است.
وي افزود: قسمت هايي كه به فيلم اضافه شده رسما به مرجع نظارتي تسليم نشده و عرضه آن در بازار به صورت غيرقانوني بوده است.
سهيلي در خصوص اختلافات صورت گرفته بين وزارت ارشاد و يا پخش كننده فيلم گفت: چون اختلافات صورت گرفته بين وزارت ارشاد و پخش كننده فيلم است بايد نفر سومي در خصوص برطرف كردن اين تخلف اظهار نظر كند.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم بدور از تهمت و دروغ و.. در خصوص اين مشكل قضاوت شود و حق كسي پايمال نشود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار