سنندجی خبرداد:

بهره برداری آزمایشی از فاز نخست خط 5 اتوبوس های BRT از امروز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:فاز نخست خط 5 اتوبوس های تندرو حدفاصل پایانه علم صنعت تا میدان آرژانتین از امروز مورد بهره برداری آزمایشی قرار می گیرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  مهندس پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: فاز نخست خط 5 اتوبوس های BRT که از پایانه علم و صنعت آغاز می شود و تا میدان آرژانتین ادامه دارد، حدود 11 کیلومتر است و در این بخش از مسیر  10 ایستگاه احداث شده است.
 
وی افزود: پیش بینی می شود در روزهای نخست بهره برداری از فاز نخست این پروژه ، روزانه 70 هزار مسافر توسط این خط جابه جا و به مرور بر تعداد مسافران افزوده شود.
 
سنندجی با تاکید براینکه خط 5 اتوبوس های تندرو که خط شرقی- غربی است، یکی از مهمترین خطوط این سامانه خواهد  بود گفت: این خط می تواند جاذب بسیاری از سفرهای روزانه در تهران باشد .
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:با توجه به ترافیک بسیار سنگین صبح گاهی و عصرگاهی در بزرگراه رسالت، راه اندازی خط 5 اتوبوس های BRT در این مسیر می تواند مشکلات  شهروندان برای تردد سریع و راحت در این بزرگراه را تا حد زیادی رفع کند.
 
وی خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به شهروندان در خط 5 اتوبوس های تندرو در مرحله نخست توسط 100 دستگاه اتوبوس (50 اتوبوس دوکابین و 50 اتوبوس تک کابین) صورت خواهد گرفت اما به مرور و با افزایش تعداد مسافران تعداد اتوبوس ها نیز افزایش خواهد یافت. /ل
برچسب ها: آزمایش ، فاز ، نخست ، اتوبوس ، brt
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار