من و تو؛ وطن پرست یا وطن فروش؟

شبکه من و تو برای اولین بار در اقدامی قابل تأمل نظر یکی از بینندگان کاملا مخالف که عوامل این شبکه را وطن فروش مورد خطاب قرار داد را پخش کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شبکه من و تو در یکی از برنامه هایش که به اصطلاح به پاسخگویی سؤالات و انتقادات مخاطبین اختصاص دارد در اقدامی  قابل تأمل نظر یکی از بینندگان کاملا مخالف این شبکه را پخش کرد.

 این مخاطب شبکه من و تو با بیان اینکه «اگر پیغام من رو پخش نکنید خیلی سطحی هستید»، خطاب به عوامل و مسئولین این شبکه گفت: «سلام به همه وطن فروش های عزیز شبکه من و تو! فقط خواستم بهتون بگم که اونجا "همه چیز در همه" [اشاره به تکه کلام یکی از مجری های این شبکه] چون خودتون هم با خودتون درگیرید و از همه مهم تر اینکه فوق العاده آدم های وطن فروشی هستید و من از تک تکتون متنفرم.»


نکته جالب توجه اینکه مجری این برنامه قبل از پخش این پیغام وانمود کرد که میان انبوه موافقین، فقط همین یک مخالف است که با شبکه تماس گرفته و درخواست کرده است تا پیغامش را پخش کنیم.

 گفتنی است، شبکه من و تو با این اقدام – که برای اولین بار صورت گرفت- ضمن حفظ ژست دموکراسی و احترام به نظرات بینندگانش و محدود کردن اعتراض شدید مخاطبین این شبکه به همین یک مخالف، تلاش می کند افت شدید مخاطبینش را کمرنگ جلوه دهد.

شایان ذکر است، شبکه من و تو تاکنون بارها مورد اعتراض شدید مخاطبینش قرار گرفته است که جام نیوز این اعتراض ها را به همراه سند منتشر کرده است.

پخش آهنگ مبتذل یکی از برنامه های این شبکه در شب عاشورای حسینی، پخش مجدد یکی از برنامه های مبتذل، علی رغم مخالفت 79درصدی مخاطبین به بازپخش این برنامه، تبلیغ فرهنگ غرب و روابط آزاد زن و مرد – حتی در قالب اظهارات کارشناسی- ترویج مظاهر فساد اخلاقی از جمله هم جنس گرایی و توهین های پی در پی عوامل من وتو به اعتقادات و باورهای دینی مردم مسلمان ایران و سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه هایی از اهداف مسئولین این شبکه است که خشم و عصبانیت مخاطبینش را به دنبال داشته است.

ناگفته نماند، شبکه من و تو در بدو تأسیس ادعا کرده بود که می کوشد برای همه سلیقه ها برنامه اجرا کند اما یک ماه بعد از این ادعا، مجری برنامه صریحا به ناتوانی این شبکه از پخش و ساختن برنامه هایی که برای سلیقه های مختلف مناسب باشد اعتراف کرد و با زبان بی زبانی در مورد اینکه برنامه های من و تو هیچ سنخیتی با اعتقادات و فرهنگ اصیل مردم ایران ندارد گفت: «برنامه هایی که ما می سازیم و پخش می کنیم یک دسته باورها را می تواند در بر بگیرد و طبیعی است که ما هر سلیقه و هر باور و هر خلق و خویی را نمی توانیم در بر بگیریم و باب میلش برنامه بسازیم و پخش کنیم.»

البته هرچند عوامل من و تو در شعار حامی مردم ایران هستند و خود را وطن پرست می دانند اما برنامه های این شبکه که افت شدید مخاطبین را به دنبال داشته است گویای این واقعیت است که آیا آن ها وطن پرست هستند یا وطن فروش؟!

منبع: جام نیوز
برچسب ها: من و تو ، وطن فروش ، پخش ، سانسور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار