وکلاي مصري با شکايت به دادگاه اداري خواستار لغو پيمان کمپ ديويد شدند

وکلاي مصري در واکنش به اقدام صهيونيستها در اهانت به مقدسات اسلامي و تصميم آنان براي برگزاري مراسم ميگساري در يکي از مساجد شهر بئر السبع در مناطق اشغالي به دادگاه اداري مصر شکايت کرده اند و لغو پيمان سازش کمپ‌ديويد بين قاهره و تل آويو را خواستار شده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري نهرين نت ؛ اين دو وکيل مصري اعلام کرده اند به علت آنکه طرف اسرائيلي به بندهاي پيمان کمپ ديويد پايبند نبوده است بايد اين پيمان توسط مصر ملغي اعلام شود .

پايگاه اينترنتي «اخبار مصر» اعلام کرد رزق ملا و احمد امام با شکايت در دادگاه اداري از محمد مرسي رئيس جمهور ، هشام قنديل نخست وزير و محمد کامل  عمرو وزير امور خارجه مصر خواسته اند به اين موضوع رسيدگي کنند.

در شکايت اين دو وکيل آمده است « اسرائيل به اهانت به مقدسات اسلامي عادت کرده و تصميم گرفته است جشنواره ميگساري در داخل يکي از مساجد که اسرائيلي ها قصد تصرف آن را دارند برگزار کند».

اين دو وکيل افزوده اند « چند شرکت اسرائيلي براي برگزاري جشنواره ميگساري در مسجد بزرگ شهر بئر السبع در منطقه نقب اعلام آمادگي کرده اند که اهانت به مسلمانان تلقي مي شود ».

اکمل ا لدين احسان اوغلو  دبير کل سازمان همکاري اسلامي درباره خطرناکي اين اقدام اسرائيلي ها هشدار داده و آن را حرکتي خطرناک توصيف کرده است.

برچسب ها: مصر ، دادگاه ، اداری ، کمپ دیوید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار