لرستان/

مشکل قطع آب خرم‌آباد با حفر 6 حلقه چاه حل شد

مهدی اکبریان گفت: به دنبال تجهیز شش حلقه چاه آب و مدیریت در انتقال آب شهر خرم‌آباد مشکل افت فشار و قطع آب در برخی از نقاط شهر برطرف شد.

به گزارش خبرنگار باشاه خبرنگاران لرستان مدیرعامل شرکت آبفای شهری لرستانادامه داد: از ابتدای تابستان به دلایل مصرف بالای شهروندان، دمای بالا و استفاده کامل از سیستم‌های خنک ‌کننده، کاهش سطح آب چشمه‌ها و چاه‌ها و ... برخی از نقاط شهر خرم‌آباد دچار افت فشار و قطع آب شده بود که با پی‌گیری‌های شبانه‌روزی و بازنگری مدیریت در انتقال آب در برخی از نقاط شهر خرم‌آباد برطرف شد.

اکبریان در خصوص اقدامات انجام شده، گفت: احداث و تجهیز چهار حلقه چاه در شمال شهر خرم‌آباد جهت تامین آب شرب شهرک پارسیلون، منطقه دره گرم و واحدهای مسکنمهر و آموزش و پرورش این منطقه، هم‌چنین احداث و تجهیزدو حلقه چاه جهت تامین آب گلدشت شرقی و غربی، انتقال بخشی از آب زون شرقی شهدا جهت تامین آب شرب اسدآبادی و خیابان سیروس، انتقال بخشی از آب فلک‌الدین و میدان تیر جهت تامین آب کویجهادگرانو انتقال 35 لیتر در ثانیه از شبکه آب‌رسانیجلب سیاحان جهت تامین آب شرب خیابان 20 متریمازیارو بخشی از منطقه اسد‌آبادی از جمله اقدامات انجام شده در جهت کاهش قطع آب است./س

برچسب ها: مشکل ، قطع آب ، حفرچاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.