شهرکرد /

عظمت و افتخار ایران، در برگزاری موفق اجلاس غیرمتعهدها در تهران

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین كشور و فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران، عظمت و افتخار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان كشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
سردار سرتیپ علی فضلی، در صبحگاه مشترک 12 هزار نفری گردان های واكنش سریع « فدائیان ولایت » استان چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی رحمتیه شهركرد، با تبیین دستاوردهای برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، اظهار داشت: دشمن، با جنگ رسانه ای و توطئه های خود در بی اثر كردن این نشست تلاش می كرد.
وی ادامه داد: این نشست در شرایطی در تهران برگزار شد كه آمریكا و ایادی او هجوم ناجوانمردانه ای علیه آرمان های نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته بودند و بیشترین فشارها و تحریم ها را بر این نظام تحمیل كرده بودند.
سردار فضلی در ادامه با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آیین گشایش این نشست، ادامه داد: سخنان معظمٌ له، نقشه راه حركت آینده این جنبش را تعیین كرد و با تحسین سران و بلندپایگان دو سوم كشورهای جهان كه در این نشست حاضر شده بودند، همراه شد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین كشور در ادامه سخنان خود، با اشاره به دیدار بسیجیان كشور در ششم آذرماه سال گذشته با فرمانده كل قوا، تصریح كرد: فرمایشات ولی امر مسلمین در آن دیدار، ویژگی های بسیجیان واقعی و انتظارت مردم و نظام جمهوری اسلامی از این قشر مردمی را تعیین كرد.
فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكید كرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ اخلاص، موقعیت شناسی، مردمی بودن، بصیرت و تلاش برای اعتلای دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی، از ویژگی های بسیجیان است.
سردار فضلی گفت: بسیجی از نگاه فرمانده معظم كل قوا، مجموعه ای از حركت عظیم مردمی برای حضور در عرصه های دفاعی، علمی، سازندگی، فرهنگی، كمك به محرومان، و ورزش است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، همچنین با بیان رشادت های مردم استان چهارمحال و بختیاری در عرصه های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی به ویژه دفاع مقدس، تأكید كرد: رزمندگان و شهیدان این استان در عملیات های مختلف دفاع مقدس در تیپ قمر بنی هاشم (ع)، لشكر 8 نجف اشرف و لشكر 17 علی بن ابی ابیطالب (ع) و عملیات والفجر 8، افتخارات فراوانی آفریدند كه امروز، همه به این افتخارات می بالند.
فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری فدائیان ولایت در كشور، اضافه كرد: استان چهارمحال و بختیاری، بعد از استان های فارس و لرستان، سومین استان كشور در برگزاری این رزمایش است.
وی، آمادگی بسیجیان در عرصه های دفاعی در قالب گردان های امام حسین (ع) و عرصه های مقابله با جنگ نرم دشمن در قالب گردان های امام علی (ع) و بیت المقدس را از اهدف برگزاری این رزمایش عنوان كرد.
رزمایش بزرگ بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری، با عنوان « فدائیان ولایت » و با حضور 12 هزار نفر از بسیجیان، روز گذشته، در منطقه عمومی و عملیاتی رحمیته شهركرد آغاز شد.
در آیین آغاز این رزمایش كه با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری و فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، از یگان های مستقر در میدان، سان دیدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.