مشهد/

رسانه ها زبان مردم در بیان حقایق باشند

فرماندار مشهد گفت: رسانه ها در انعکاس مسائل و بیان حقایق باید زبان مردم و سخنگوی آنان در نزد مسوولان باشند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن موحدیان افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه مطرح هستند که همواره باید این مهم را مدنظر قرار داده و در ارائه دیدگاه‌ها زبان گویای افکار عمومی جامعه باشند و از قضاوت و جانبداری یک سویه بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره شهرنگار از این حیث می تواند به عنوان ابزاری مهم در دست مردم و مسوولان باشد و نقاط مبهم در خصوص عملکرد مدیریت شهری را به گوش مردم برساند و از سوی دیگر انتظاراتی را که مردم از مدیران شهر خود دارند به گوش آنان برساند.

فرماندار مشهد بر لزوم رعایت اصل انصاف در قضاوت‌های رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: کارهای بزرگی در این دوره از فعالیت مدیریت شهری در مشهد صورت گرفته است که برای نمونه می‌توان از احداث چندین پل غیرهمسطح و راه اندازی قطار شهری یاد کرد که سال ها مردم را با مشکلات فراوانی مواجه کرده بود؛ از همین رو باید در نقد و بررسی‌های موشکافانه رسانه‌ها چنین مواردی لحاظ شود.

موحدیان تصریح کرد: مدیران شهری با استفاده و بهره گیری از نقطه نظرات مردمی که از زبان رسانه‌ها در چنین جشنواره هایی مطرح می‌شود، می‌توانند زمینه برای خدمت‌رسانی شایسته‌تری را فراهم کنند./س

 

برچسب ها: افکار ، عمومی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.