نیروهای ارتش کاروانی از خودروهای عناصر مسلح را نزدیک روستای "القرقانیه" در حومه استان "ادلب" هدف قرار دادند، که در نتیجه آن 50 تن از آنها کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه العالم ، ده ها تن از عناصر مسلح در اطراف استان "ادلب" کشته شدند.

همچنین امروز درگیری های بین نیروهای ارتش و عناصر مسلح در دو منطقه "ببیلا" و "دف الشوک" در استان ریف دمشق آغاز شده است.

 نیروهای ارتش در حال تعقیب گروهی از عناصر مسلح در منطقه "النبک" در استان ریف دمشق هستند.

همچنین درگیری ها در مناطق "سیف الدوله" و "السکری" در شهر حلب ادامه دارد.

نیروهای ارتش در جریان پاکسازی مناطق مختلف استان ریف دمشق، دو خودرو بمبگذاری شده و مقادیر بسیاری سلاح و تجیزات پیشرفته ارتباطی کشف و ضبط کردند.

ارتش سوريه به پيگرد گروههاي مسلح تروريست در مناطق « کفر بطنه » و « دخانيه»در ريف دمشق ادامه مي دهد .شماري از افراد تحت تعقيب نيز به همراه دو خودروي بمب گذاري شده در منطقه « مليحه » بازداشت شدند .


در شهر حلب نيز نيروهاي دولتي با   افراد مسلح  در منطقه  موسوم به « بازار الخابيه» و « محله سيد علي» درگير شدند و شماري از آنها را به قتل رساندند .ارتش سوريه همچنين به دو مخفيگاه افراد مسلح در شهر حمص يورش برد و تعدادي از آنها را به قتل رساند .
نيروهاي ارتش سوريه همچنين مناطق اطراف فرودگاه ابوزبور در ريف ادلب را از شر نيروهاي مسلح پاکسازي کردند . در شهر بوکمال نيز درگيريهاي پراکنده اي ميان نيروهاي ارتش و تروريستها به وقوع پيوست .

برچسب ها: تروریست ، هلاکت ، تلفات ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار