امیرحسین رستمی :

« همسایه ها » یکی از بهترین تله فیلم های سیما فیلم در سال 91

این فیلم اثری متفاوت و به شدت سینمایی است و معتقدم که یکی از بهترین تله فیلم های سیمافیلم در سال 91 است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، بازیگر نقش اول تله فیلم « همسایه ها » محصول گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم به خبرنگار این مرکز گفت: این فیلم اثری متفاوت و به شدت سینمایی است و معتقدم که یکی از بهترین تله فیلم های سیمافیلم در سال 91 است .

وی با بیان این مطلب افزود: در این فیلم نقش کاراکتری به نام بابک را ایفا کرده ام که دارای نیروی خارق العاده ای است و می تواند از طریق آن دست به کارهایی بزند.

وی تصریح کرد : من معمولا به ندرت بازی در تله فیلم را می پذیرم و آخرین حضورم در این حوزه دوسال پیش و در فیلم تلویزیونی « آخرین شب بارانی » ساخته سیامک شایقی، محصول مرکز سیمافیلم بود که تهیه کنندگی آن را علیرضا رئیسیان بر عهده داشت و وقتی مجددا از دفتر ایشان با من تماس گرفتند با رضایت قلبی پذیرفتم. بعد از مطالعه فیلمنامه علاقه من برای حضور در این اثر دو چندان شد زیرا قصه ای بسیار پرکشش داشت که معتقدم می توانست حتی در قالب یک مینی سریال و یا یک فیلم سینمایی تعریف شود.

این بازیگر اظهار داشت : حجم کار بسیار بالا بود از این رو که شخصیت بابک در تمامی 100 سکانس فیلم به دلیل روندی که برای این نقش تعریف شده بود حضور داشت و البته میزان تقریبی 100 سکانس برای یک تله فیلم رقمی بالا و غیر قابل تصور است و برای من کاری نفس گیر و در عین حال جذاب بود.

رستمی اذعان داشت : 20روز کار شبانه روزی فشرده که با همیاری تک تک اعضا ء و در رآس آن کارگردانی هوشمندانه امیرحسین جهددوست اتفاق افتاد و به تصور من یکی از بهترین تله فیلم های تولید شده در سیمافیلم را رقم زد که اطمینان دارم در فستیوال های فیلم های ویدئویی قطعا خوش خواهد درخشید و جوایز بسیاری را از آن خود خواهد کرد.

گفتنی است این فیلم داستان فردی را به تصویر می کشد که نسبت به خیانت های اطرافیانش حساسیت دارد و می خواهد دنیا را از این خیانت ها پاک کند اما در این حین اتفاقی می افتد و او در می یابد که ... .

امیر حسین رستمی، آناهیتا افشار، سیامک صفری، هوتن شکیبا، ملیسا مهربان، اردشیر کاظمی ، بابک حبیبی فر،  مرتضی یونس زاده، محمد مهدی احدی، حسن کریمخان زند، شهرام جمشیدی و علی کرمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

« همسایه ها » را علیرضا رئیسیان در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انوشا
۰۱:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
بی نطیررر یود