قلي ‌نژاد درگفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

فضاسازي عليه حضور احمدي‌نژاد در سازمان ملل به دنبال شکست پروژه تخريب اجلاس نم

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: با شکست پروژه تخريب ايران در اجلاس نم؛ غرب شروع به فضاسازي عليه حضور احمدي‌نژاد در سازمان ملل و برنامه هسته‌اي ايران کرده است.

مهدي قلي‌نژاد مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش رسانه‌های آمریکایی در تعیین خطوط قرمز هسته‌ای برای ایران و فضاسازی علیه حضور رئيس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهارداشت: سياه‌ نمايي‌هاي غرب عليه ايران نشان از قدرت برتر جمهوري اسلامي ايران در دنيا  و تهديدي عليه نظام سلطه دارد.

وي با بيان اينکه با شکست پروژه تخريب ايران در اجلاس نم؛ غرب سفر احمدی نژاد به نیویورک را در دستور کار خود قرار داده، گفت: قرار است احمدي‌نژاد برای شرکت در اجلاس سالانه سران کشورهای جهان در مجمع عمومی سازمان ملل، حاضر شود، لذا رسانه‌هاي دشمن  با هدف تخريب برنامه‌هاي هسته‌اي ايران دوباره شروع به فضا‌سازی علیه سفر رئيس جمهور کشورمان به نيويورک کرده‌اند.

قلي‌نژاد با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب که استفاده از سلاح هسته‌‌اي را حرام می‌دانند، اظهارداشت: ايران با برگزاري با شکوه اجلاس نم در تهران به جهان ثابت کرد نه تنها قصد استفاده ناهنجار از انرژي هسته‌اي را ندارد، بلکه خواستار استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي را براي تمام کشورهاي دنياست.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پايان با تاکيد بر اينکه ايران هيچ‌گاه از حقوق مسلم خود کوتاه نمي‌آيد، خاطرنشان کرد: احمدي نژاد در سازمان ملل از حقوق ايران در انرژي هسته‌اي دفاع کند و وجهه جمهوري اسلامي ايران را براي جهانيان به اثبات برساند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: غرب ، اجلاس ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار