مشهد/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج اساتید باید رهبری فکری تمامی اقشار جامعه را به عهده بگیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌بسیج اساتید باید رهبری فکری همه اقشار جامعه را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار سرلشکر محمدرضا نقدی در سخنانی در چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید دانشگاه های کشور اظهار کرد: دانشجو باید الگوی آرمانی پیشرفته در آینده ی استاد بسیجی را ببیند تا در تحول علوم انسانی که جامعه ی بشری در آن نقش ایفا می کنند موثر و مفید باشد.

نقدی افزود: اساتید بسیجی بایستی ملت و دانشجو را از اسارت علوم غربی نجات و به سمت منابع بی پایانی که در کشور موجود هستند و بسیار مستحکم و منطبق بر فطرت انسان ها است سوق و جهت دهی نمایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اخلاق در دانشگاه ها در کنار تعلیم و تربیت و فراگیری دانش از مولفه های موثر برای نجات از غرب زدگی و رفتن به این سمت می باشد.

نقدی افزود: اقتصاد پویا اقتصادی است که به ترویج فرهنگ کار، حمایت از تولید ملی، تغییر فرهنگ ها، حرکت برنامه ریزی شده مبارزه با فساد اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد صحبت می کند اما برای مقابله با اقتصاد مقاومتی که همان تهاجم ریاضت و حرف امروز غربی ها است باید مقابله کندو از معرفت ها و علوم و تحول های اقتصادی فاصله نگیرند.

وی تصریح کرد: اساتید بسیجی در کنار آموزش ها به دانشجو اخلاق و خداشناسی تدریس کنند ت ابا تفکری مناسب در زمان و مکانی مقدس به نتیجه ی تحول اقتصادی برسد و آن را به صورت کامل درک کند.  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.