نماينده مردم اهر و هريس :

وزارت راه و شهرسازي از برنامه زمان بندي آغاز آوار برداري تا اتمام آن عقب مانده است

نماينده مردم اهر و هريس گفت: وزارت راه وشهرسازي از برنامه زمان بندي يعني از آغاز آوار برداري تا اتمام آن بسيار عقب مانده است.

عباس فلاحي بابا جان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه وزارت راه وشهرسازي در فرآيند ابتدايي زلزله آذربايجان شرقي كه انتقال مجروحان وامداد نجات بوده بسيار خوب عمل كرده است گفت: مرحله دوم آوار برداري است كه تا كنون 50 درصد از آوار برداري اين مناطق انجام شده است.

وي ادامه داد: تا زماني كه آوار برداري به طور كامل در اين مناطق به اتمام نرسد هيچ اقدامي براي اسكان اين افراد نمي توان كرد.

نماينده اهر و هريس بااشاره به اينكه  وزارت راه وشهرسازي از برنامه زمان بندي شده براي آوار برداري عقب مانده است گفت: ميانگيني كه ما  اززمان آغاز آوار برداري تا اتمام آن در نظر گرفته بوديم عقب مانده ايم.

عضوكميسيون عمران با بيان اينكه روند‌ آوار برداري با مشكل اساسي  وكمبود ماشين‌آلات از جمله لودر روبه رو است افزود: آوار برداري تنها با دستگاه لودر امكان پذير است در حالي كه در اين مناطق 7 گريدر وجود دارد كه از هيچ كدام آن ها استفاده نمي شود.

فلاحي  در ادامه  توضيح داد: ميزان سرما در اين مناطق بسيار شديد است   اين در حالي است  كه هيچ مكاني براي اسكان احشام وجود ندارد.

وي  در خصوص تسهيلات اختصاص يافته به مردم زلزله زده افزود: تسهيلات در نظر گرفته شده بين 13 تا 14 ميليون تومان است در حالي كه 1.3 از اين وام به نظام مهندسي و شركت بيمه تعلق مي گيرد.

نماينده مردم اهر و هريس در ادامه افزود: 5 ميليون تومان در هيات دولت  براي نگهداري احشام تصويب شده  اما اين مصوبات هنوز به دست ما نرسيده و با يان ميزان نمي شود مكاني مناسب براي آنها درست كرد.

فلاحي در ادامه خاطر نشان كرد:  باران در اين مناطق آغاز شده و هنوز بسياري از مردم چادر براي اسكان ندارند./س
برچسب ها: شهرسازی ، آوار ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.