روزهای عادی و مناسبت ها برای شهرداري تفاوتی ندارند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری تهران برای اجلاس از اقداماتی است که شهرداری همواره در سطح شهر انجام می دهد و ایام عادی و مناسبت ها برای شهرداری فرقی ندارد.

  مجتبی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص این که مردم معتقدند اقدامات شهرداری در روزهای اخیر تنها به دلیل برگزاری اجلاس غیرمتعهدها بوده است، گفت: شهرداری تهران همواره در تلاش است تا شهر را پاکیزه و زیبا نگهدارد و اتفاقات و اقداماتی که در روزهای اخیر و در ایام برگزاری اجلاس روی می دهد همواره از برنامه های شهرداری تهران بوده و تنها مختص این ایام نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: تنها کاری که شهرداری در رابطه با برگزاری اجلاس انجام داد بالا بردن حجم کار و تسریع در انجام آن بود.

به طور مثال در خصوص خط کشی ها، شهرداری سالی دوبار، یکبار در شهریورماه و اوایل مهرماه و به مناسبت بازگشایی مدارس و دیگری در اسفندماه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز اقدام به رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها می کند و ما امسال تنها یک ماه این کار را تسریع بخشیدیم و به جاي شهریور ماه در مرداد ماه اقدام به رنگ آمیزی کردیم و بعد از اجلاس نیز این روند ادامه خواهد داشت و شهرداری های مناطق موظف به رنگ آمیزی خط کشی های و جداولی هستند که رنگ آنها پاک شده است.

این مقام مسئول شهرداری با اشاره به فضاهای سبز عمودی و درختکاری های انجام شده در مسیر عبور سران اجلاس اذعان داشت: ما در مسیر عبور سران اجلاس اقدام به ایجاد فضای سبز عمودی، درختکاری و گلکاری کرده ایم و این هم جزء برنامه های همیشگی شهرداری است اما اینبار تنها حجم کار را بیشتر کرده و فضای سبز بیشتری را به کار برده ایم که بعد از اجلاس نیز باقی خواهند ماند و رسیدگی خواهند شد و در مناطق و مسیرهای دیگر نیز در صورت کمبود فضای سبز مناسب ایجاد فضای سبز انجام خواهد گرفت و این موضوع تنها به دلیل برگزاری اجلاس نبوده است.

در این میان تنها بنرها و سازه های حجمی که با آرم اجلاس یا انرژی هسته ای در سطح شهر قرار گرفته اند جمع آوری می شوند، چرا که بعد از پایان اجلاس این سازه ها موضوعیتی نخواهند داشت و ما ایامی مانند ایام محرم را در پیش خواهیم داشت که باید برای این مناسبت ها برنامه ریزی کرده و پرچم و بنرهای مرتبط را در شهر نصب کنیم.

عبداللهی اشاره ای به هفته دولت کرد و گفت: به مناسبت هفته دولت همچنین شهرداری پیام هایی را با موضوع دولت داده و بنرها و پوسترهای شهیدان رجایی و باهنر را نصب کرده ایم./ز

برچسب ها: عبدالهی ، اجلاس ، اسفند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار