به مناسبت هفته دولت عنوان شد

مردم ايران هيچگاه خدمات دولت احمدي‌نژاد را از ياد نخواهند برد

دبير اتحاديه سوم دانشگاه آزاد گفت: اقداماتي را كه دولت‌هاي نهم و دهم انجام داد در دولت‌هاي قبل شاهد نبوديم و مردم ايران اين خدمات را هيچگاه از ياد نخواهند برد.

علي باقريان، دبير اتحاديه سوم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه در دولت نهم و دهم اقدامات زيربنايي‌ مناسبي انجام شده است، اظهار داشت:‌ تنها ايرادي كه مي‌‌توان از دولت گرفت وجود برخي افراد در شاكله آن‌ است كه با برخي صحبت‌ها و كارهاي خود، ديدگاه برخي مردم را نسبت به عملكرد اين دولت خدشه‌دار كرده است.

وي با تاكيد بر عملكرد مثبت دولت در زمينه اقتصادي افزود: با وجود تحريم و فشار دولت‌هاي غربي عليه جمهوري اسلامي ايران در همه اين‌ سالها دولت احمدي‌نژاد توانسته  است با يك برنامه ريزي مدون توطئه‌هاي استكبار جهاني را خنثي كند.

دبير اتحاديه سوم دانشگاه آزاد با اشاره به اينكه در دولت احمدي‌نژاد مسئله هسته‌اي جمهوري‌اسلامي ايران به روال عادي خود بازگشت، تصريح كرد:‌ با وجود هجمه‌هاي رسانه‌اي و تبليغاتي غرب عليه فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران، دولت نهم و دهم كوتاه نيامده و به لطف اين دولت توانسته‌ايم به انرژي صلح‌‌آميز هسته‌اي دست پيدا كنيم، لذا مردم ايران هيچگاه خدمات دولت احمدي نژاد را از ياد نخواهند برد.

باقريان در پايان با تاكيد بر تورم ايجاد شده در جامعه خاطرنشان كرد: ‌از دولت عدالت‌محور احمدي‌نژاد انتظار داريم كه از روش‌هاي علمي و نظرات كارشناسان پيرامون مسائل اقتصادي بيشتر بهره‌ ببرند تا از اين طريق بتوان بر تورم ايجاد شده غلبه كرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دولت ، هسته ای ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار